FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Åh, intressanta grejer här.
Jag har mina domäner registrerade på fyra olika ägare, med ett helt gäng olika "kontakt" Ägarna är: Stefan Bergfeldt (Domäner registrerade innan jag registrerade företag) CRS Webbproduktion (Nyare domäner) KUNDNAMN (Domäner registrerarade åt kund) Binero AB (Domän inflyttad från One.com) Jag eller han som äger domänen som är flyttad från One borde väl vara ägare? Jag äger inte den, utan administrerar den bara (domän för mitt band, det är trummisen som äger domänen) Varför är det olika kontakt på domänerna? |
|||
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är något vi (alla) bör lösa... det där med många domäner som skall flyttas... Bra att det blev bra. :-)
|
||
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan uppdatera de som följer konversationen att jag nu fått mycket god hjälp av Kjette från Binero.
Jag är långt ifrån nöjd med hur kontrollpanelen fungerar och att det uppstått en hel del fel med diverse saker, och i dagsläget så skulle jag nog byta om jag hittade något bättre alternativ (men det finns ju inga!). Det återstår att se hur det ser ut i nya kontrollpanelen när den nu kommer. Ville hur som helst förmedla att jag fått toppenservice efter att jag, och mitt dåliga temperament, påtalat problemen ![]() |
||
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon annan som inte komer in på Bineros hemsida?
Får bara detta "Server Error403 - Forbidden: Access is denied. You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied." Min sida hos dom funkar dock. |
||
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Medlem
|
Den är "urfunktion" här med.
|
|||
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
www.binerodrift.se inga fel där säger den och försöker man gå vidare på länkar från den sidan så får man 404 fel
![]() |
||
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Medlem
|
underhåll pågår
|
|||