FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Håller tummarna för dig! Hoppas du får jobbet.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Du skulle på intervjun igår. Hur gick det? Är galet taggad på att veta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Åh tack så mycket! Snälla håll tummarna för mig, jag behöver verkligen detta jobbet och kommer att behöva varenda öre jag tjänar förhoppningsvis.
Jag har aldrig samvete nog att ta 1 kr från mina föräldrar, även om dom alltid ger pengar till mig, köper kläder, betalar halva min dator kostnad osv... Därför, så vill jag komma ut i det riktiga livet och smaka på hårt arbete som ska löna sig. Jag ska på intervju imorgon ![]() Jag kommer beskriva allt sen när jag kommit hem, om hur det gick, hur dom inledde samtalet, vad jag hade på mig för kläder osv ![]() Tack återigen tack |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Lycka till!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tackar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Samma sak här, det var inget speciellt.. Det var som att snacka med två kompisar, fast om seriösa saker. Haha
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Well...det gick la sådär, trots allt är det första gången.
Men det började med att jag försov mig (stängde av alarmet på mobilen) så jag missade tåget, fick ta den efter ist, och det tar ca 20 min att komma in till centralen, därefter på tåget ringde han 1-2 ggr och fråga vart jag var, sen fick jag gå en bit ca 10 min och då visste jag inte vilken gata det var, det var drottninggatan 36 men jag tolka det som 33, så jag leta efter 33 och hittade inte det, så jag fick ringa han och han ringde mig några gånger innan han kom ut och så stod jag mitt i stan, för att sedan gå in på deras kontor. När jag är där så sa han att jag får vara med i 11:00 gruppen, jag hade sj tid kl 10:00 och då sa hans kollega: Se här ja, bättre sent än aldrig, så jag fick slå mig ned vid sofforna, sen efter ca 20 min kom det 2 pers, sen några min efter det kom det 1 till, så vi var 4 på intervjun. De var mellan 18-22 år, hade jobbat innan. Jobbet är marknadsföring face 2 face, t.ex sälja en produkt irl (tack, nu vet jag även deras idé) och jag kan tjäna storkvan. Lönen är bara provision, 20% av den prdoukten vi säljer. Får reda på om jag blivit anställd lr inte, inom 1 vecka. Verkar lite skummt detta men :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Banned
|
Ouch, försenad redan på intervjun. Tråkigt. Hoppas du får jobbet ändå
![]() |
||