FAQ |
Kalender |
![]() |
#171 | ||
|
|||
Nykomling
|
<sarkasm>Oroa dig inte, jag är säker på att de krediterar dig alla 14 kronorna.</sarkasm>
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
|
|||
Flitig postare
|
vilken tur att du ligger på ett webbhotell som sköts av "några av landets bästa tekniker", tänk om det varit något annat ställe. Då skulle säkert sidorna ligga nere till midsommar
![]() </sarkasm> TRE jävla dygn för att fixa en misslyckad uppdatering samt flytta över innehåll till en ny server? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
|
|||
|
Då var det dags igen. Loopias DNSer har tagit semester. Hoppas dom inte tar ut alla 5 veckor på en gång, men med tanke på hur många gånger dom tagit semester hittils i år, kan dom inte ha mycket semester kvar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
|
|||
|
Om de är över 40 år gamla så får de en extra vecka..
![]() EDIT: Det är alltså strömavbrott i Västerås. Senast redigerad av KristianE den 2010-07-12 klockan 10:49 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hur i HELVETE kan det fungera så dåligt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
|
||||
|
Nu är Loopia nere igen!
Jag kommer varken in på mina sajter eller på FTP:n. Inget planerat underhåll enl. driftbloggen. Undrar vad problemet är denna gång? Internetleverantörerna? Serveruppdatering? Mänskliga faktorn? Nä förresten, det sista är det "aldrig" hos Loopia. Även Loopia.se ligger nere... Den här tråden är en bra logg över Loopias nertid. Deras driftblogg borde byta namn till driftb-en.se, för någon logg är det inte direkt. Där städas alla störningar effektivt undan när de är avklarade. Senast redigerad av kw_wasabi den 2010-07-16 klockan 02:15 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Samma här, kommer inte åt någon av de sidor jag har på Loopia. Inte heller Loopia.se är uppe. Great!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
|
|||
Medlem
|
Större delen utav centrala Västerås är nere, inkl alla linor in och ut så du får nog hålla dig till tåls.
Vi har två linor här på jobbet tele2 och banhof och båda är nere, ända som funkar är 3G surf med Telia. Antar att Loopia inte har 3G uppkoppling. Försöker komma in på mälarenergis sida för att se vad som strular men även den är nere. Senast redigerad av JensS den 2010-07-16 klockan 02:21 Anledning: Lade till lite |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||
|
||||
|
Hur många tusenlappar ska man behöva riva sönder i duschen den här gången då? Det börjar kosta mer än det smakar...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|