FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mina två viktigaste sajter har legat nere hela dagen.
Dags att byta välkomstmeddelande på Loopia.se kanske? --- Välkommen till Loopia Webbhotell Varmt välkommen till Loopia - Sveriges främsta leverantör av webbhotell och domännamn. Vi fokuserar på driftsäkerhet, tillgänglighet och förstklassig kundservice. Din hemsida förtjänar det bästa - vi gör ditt val av webbhotell enkelt. --- Tappat fokus? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
|
|||
|
Citat:
Fattar inte hur dom kan vara så jävla inkompetenta och inte lösa problemet snabbt. Fast om man läser detta så har dom alltså lokal storage utan virtuell miljö? Låter rätt antikt sett hos en hosting leverantör med så många kunder. Men hur svårt ska det vara att göra en återställning? Återställ till läge innan update. Eller bara dra upp en ny server betydligt snabbar. Kör dom över datan med modem till dem temporära servern eller? Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
|||
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
|
||||
|
Men jag tror att Loopia har duktiga tekniker, men som pressas av den dåliga ledningen för Loopia att följa lednings okunskap, jag tror att teknikerna är rätt bakbundna av Loopias dåliga inkompetenta ledning. Obs, jag vill poängtera att mina slutsatser inte är byggda utifrån fakta, utan att det är rena spekulationer och ett försök till att förstå vad som egentligen händer på Loopia.
Senast redigerad av Danielos den 2010-06-12 klockan 22:26 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
|||
|
Även om dom inte får pengar av ledning att bygga vettig driftmiljö så ska det ju ändå inte ta över 1.5 dygn att lösa ett problem med en server av en update. Det är ju ändå på teknikernas nivå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
||||
|
Men då är det riktig illa ställt, vi har en ledning som jag uppfattar har många bra nya idéer och tar många intiativ, men som saknar kompentens, och en ledning som saknar kompetens lär inte kunna avgöra om man har anställt kompententa tekniker eller inte. Speciellt inte när man har så många fel som är så svåra att åtgärda och som fortsätter att hävda att det inte är teknikernas fel, vems är då felet?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
|
||||
|
Mina sajter ligger fortfarande nere 48 timmar efter (den planerade) uppdateringen på servern.
Citat:
Jag och Loopia verkar ha olika uppfattningar om vad "inom kort" betyder. Senast redigerad av kw_wasabi den 2010-06-13 klockan 03:49 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Senast redigerad av abergman den 2010-06-13 klockan 04:05 Anledning: stavfel och missade ord. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
|
||||
|
Nu är s143.loopia.se åter igång och fungerar. 13 av mina sajter låg nere i 3 dygn.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|