FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det kostar numera 249:- plus moms att registrera ett företags, ekonomisk förenings eller annan kommersiell verksamhets hemsida i Infoo.se. Utöver detta tillkommer också en årlig abonnemangsavgift på 249:- per år.
Privatpersoner, föreningar och organisationer registrerar sig fortfarande gratis. Efter att ha sett kötiden för registrering stiga från 28 till 82 dagar på ett år så kommer detta kanske inte som en överraskning. Edit: Källa: http://infoo.se/register-swe.html Går inte att länka direkt till anmälningsformuläret. Senast redigerad av Thir13teen den 2010-04-03 klockan 14:36 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det är inte mycket man får för de 249kr heller...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Finns alltid någon som går på det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Din länk blir en i mängden av kanske flera hundra utgående länkar. Även om din sida skulle bli placerad i en kategori med endast ett fåtal utlänkar så kommer det inte ha en märkvärd effekt på din SEO och någon trafik ska man knappast räkna med att få. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Grund för påståendet?
Jag har massor med erfarenhet (25+ reggade sidor) av Infoo's inverkan på sidors placering i SERPen och det finns en tydlig positiv effekt. Håller med om att priserna kanske kunde vara lägre, åtminstone abonnemangsavgiften. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Har nu tagit bort länken för den siten från min rekommendation av registrering på gratissiter som jag ger mina kunder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hur var det nu med länksiter och Google, fick inte siter som tog betalt för länkar ett lägre värde ? Eller har jag missuppfattat det ?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|