FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vilken formulering...
Citat:
Blir Nej tack för mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ganska utstuderat sätt av dom att maila ut dagen innan för att få fler att snabbt gå med i skiten.
Hela mailet är verkligen utformat som om att man skulle förlora mycket på att inte ligga kvar där. Sidan som min länk ligger på har PageRank 0, nu är väl inte PageRank allt men borde vara en viss vägledning till hur mycket den länken är värd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vad jag kan se så har första sidan på infoo.se PageRank 4 och dom andra under det och någon högre lär inte finnas på den siten ? Så vilka länkar skulle vara värda pengarna och som gratiskataloger inte skulle kunna erbjuda ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Om man inte gör ett aktivt val; tas man bort då? Eller påstår de att de börjar ta betalt från dag 1?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Men tänkte att dom kanske då skickar ut en faktura. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Finns det ens någon som aktivt använder den katalogen ens ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det skeppet sjunker snabbt nu ...
Är inte hela vitsen med Infoo.se att det ska vara en resurs för besökare och tack vara många års arbete har de byggt upp något som fått många besökare, inlänkar, hög PageRank och bra trust? Nu har Infoo istället blivit något ställe där man betalar för att få PageRank - det gillar inte Google. Numera har de gått ner till PageRank 4 men det var inte helt oväntat pga att de säljer PageRank helt öppet och att deras gamla domäner inte 301as till den nya. Kan inte fatta hur jäkla korkat de har hanterat det. Snacka om hur mycket timmar KTH har lagt på att bygga upp denna resursen som nu bara pissas bort. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||