FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vad jag kan se så har första sidan på infoo.se PageRank 4 och dom andra under det och någon högre lär inte finnas på den siten ? Så vilka länkar skulle vara värda pengarna och som gratiskataloger inte skulle kunna erbjuda ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Men tänkte att dom kanske då skickar ut en faktura. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Finns det ens någon som aktivt använder den katalogen ens ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Dom kanske rent av har tappat värde också för att dom börjar ta betalt för länkarna som jag skrev om tidigare ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det skeppet sjunker snabbt nu ...
Är inte hela vitsen med Infoo.se att det ska vara en resurs för besökare och tack vara många års arbete har de byggt upp något som fått många besökare, inlänkar, hög PageRank och bra trust? Nu har Infoo istället blivit något ställe där man betalar för att få PageRank - det gillar inte Google. Numera har de gått ner till PageRank 4 men det var inte helt oväntat pga att de säljer PageRank helt öppet och att deras gamla domäner inte 301as till den nya. Kan inte fatta hur jäkla korkat de har hanterat det. Snacka om hur mycket timmar KTH har lagt på att bygga upp denna resursen som nu bara pissas bort. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tackar man nej så står det bla:
Citat:
Är det någon som använder Infoo? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
De tidiga domänerna som har/hade trust i Google är katalogen.kthnoc.se (PageRank 6, droppad och reggad av någon annan) och katalogen.sunet.se (PageRank 6, utan 301)
Och jag skrev till Urban Lindstedt ett flertal gånger (april 09) om att implementera 301 men det blev visst aldrig av ... Senast redigerad av Jim_Westergren den 2010-05-31 klockan 15:36 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De hade högre även som Infoo är jag tämligen säker på.
![]() |
Svara |
|
|