FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Men du har fortfarande inte förklarat vad som gjorde att du inte kunde fortsätta med ditt företag? Förutom då att du importerade varor och sålde dom helt utan att betala moms då.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Eftersom skatteverket hänger med öppna ögon över WN med hjälp av tandpetare så undviker jag den frågan. Svar finns i tråden. Senast redigerad av StateCollapse den 2010-04-03 klockan 01:15 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom det låter som du hade ungefär 30% förtjänst på varorna du sålde och dessutom omsatte närmare en miljon så förstår jag inte ens varför du behövde låna pengar för att köpa på dig ett lager?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Edit: nvm, vet inte varför jag lägger tid på dig när du sitter här och håller inne på sanningen någonstans.
Senast redigerad av Kaugesaar den 2010-04-03 klockan 02:02 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det finns inga föreningar i Sverige (i synnerhet inte större föreningar då de har revisorer som kollar ekonomin) som köper prylar för 39 999 SEK från privatpersoner som inte kan prestera en faktura som dessutom saknar momsredovisning.... Det går inte att analysera så osäkra och tillyxade siffror... Kan du vara något mer precis i din presentation av siffrorna. Vad det var för produkter spelar ingen som helst roll för min del, men jag måste se mer precisa siffror om det över huvud taget ska gå att göra en analys. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Bara så du vet.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
On topic: Jag blir inte heller riktigt klok på det du skriver (jag har försökt, jag lovar).
Off topic: Hur ska jag ens kunna ta dig seriöst med en sådan signatur? Sånt skit finns det gott om på Facebook och det av en anledning, låt det då också stanna där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
|
Det känns inte så konstigt att ALMI säger nej till ett "företag" som bedrivits svart..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
|
Vad är problemet? Du höll på med olagliga parallellimport där du rundade den svenska agenten som hade ett heltäckande agentavtal. Klart man inte ska slösa offentliga medel från ALMI på sånt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|