FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Skapat en liten träningssite för grupper. Där kan man skapa en träningsgrupp, bjuda in sina kompisar, sätta upp regler(t.ex att alla måste klara 70000 steg/vecka). Alla reggar sen sin träning och varje måndagnatt så "avaktiverar" siten dom som inte klarat förra veckans gruppmål.
http://www.iGrupp.se Senast redigerad av yadis den 2010-02-12 klockan 01:11 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lite tråkig typografi på framsidan. Känns väldigt oinbjudande utan logga också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Snygg bakgrundsbild och föredömligt upplägg. Dock håller jag med om att en snygg och stilren logga skulle förstärka och förbättra det totala intrycket rejält.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
bild bakom text = ej att rekommendera
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker det såg lite tråkigt ut att bilder är klippt mitt i tjejens tofs... hade sett snyggar ut om hela bilden var med...
Sen bör texten gå runt armbågen istället för att löpa på över bakgrundsbilden... Annars ser det bra ut.. Kul ide! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack alla för feedbacken! Kan bara hålla med i era punkter, logga behövs och lite roligare förstasida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Feedback på själva applickationen: (jag använder FF3.5)
Menyn: muspekaren blir ej till en pekande hand när jag hovrar över menyn. det vore även bättre om pilarna för dropdownmenyerna pekade neråt från början, då detta är standarden för dropdownmenyer. Nu förväxlas det lätt med breadcrumbs (Site > Avdelning > Sida) Mer padding på knapparna Större kontrast mellan den svarta bakgrunden och t.ex textfält Jävligt seg laddning är den dessutom... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|