FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
fint nu, men jag gillar inte alls "Om mig" och "om medarbetarna".
För personligt och inga affärsinriktade bilder. Och ditt CV på en företagssida? Känns fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Texten i footern borde inte ligga i mitten om resten av texten ligger mer åt vänster?
Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men som "svar" på kritiken om informationen på sidan så kan jag hålla med till viss del. Men samtidigt har företaget eller jag gått ut föra att vara jätte "affärsinriktad". Utan jag är ute efter att just skapa en personlig kontakt med den jag har som kund, tanken är att mina kunder aldrig ska bli "en i mängden". Rätt eller fel, men tar gärna emot tankar om "Varför" det måste vara mer affärsinriktad information på dessa sidor? Vi har och kommer ju fortsätta med den personliga biten mot våra kunder och på det sättet skapa något annat jämfört med störra webbyråer kan råka ut för just med att man gör ett jobb sedan går man till nästa. Ska slå en tanken till det, vet inte exakt vad som blir bäst. Om man ska vänsterställa eller högsterställa texten för att få det att se bättre ut. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej igen.
Var ett tag sedan jag sist frågade om feedback, efters ha överväg hit och dit skrotade jag det mesta och började om från början. Blir så ibland när man är less och inte får till det. Nu har jag uppdaterat, och vill så klart ha "era" kommentarer om det nya. http://www.vimor.se ps. tänke vara smart och använda samma tråd... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
"webbcmset" blabla, alla bilder under huvudrubriker borde ligga mer till vänster, i samma linje som all text, enligt mig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack, ska kolla på det. Kan nog hålla med dig till viss del för att få "mer struktur" och inramning. Något mer i allmänhet på sidan? Är de tråkig? funkar det i allmänhet?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Personligen föredrog jag den förra designen. Dock känns den nuvarande stilren och lättnavigerad. Trist? Nja, kanske lite platt i mina ögon. Kanske något så enkelt som en färgad header hade ändrat detta?!
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lite märkligt att ingen nämde det innan, men jag tvivlar på att du får använda Apple's ikoner på din sida. Jag kan dock ha fel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Stilrent och snyggt upplägg, men jag tycker att det är lite väl vitt . kanske rama in innehållet med en svag border eller någon form av bakgrundsbild?!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Annars tackar jag för alla kommentarer hittils. Visst det är en hel del vitt, men det är ju en vågskål. Riksne finns att sidan blir väldigt rutig om man ska rama in det. gäller även att sätta en färgad header. Men visst ska så kalrt kolla på det, vem vet man kanske har fel ... :-) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|