FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tabellen under domäner och under referenser ska göras om... på båda sidorna känns det ala -90 tal... men tack för att du nämnde det.... Fixat länken som felade.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Har nu uppdaterat lite igen, bl.a. börjar det vara fullt med text under Om os (och undersidorna) men även börjat fylla på under våra tjänster.
Vill gärna ha lite tankar om upplägget under om oss och hur det ser ut under Domäner/webbhotellkonto aka tjänster. Sedan kommer jag göra under beställa gör så att det finns olika formulär för vad man är ute efter. Inget kommer automatiseras utan vi lägger sedan in varje kund manuellt även om det bara är ett webbhotellkonto. Vad tycker ni om det upplägget? Vi har ju inte någon tanke på att bli ett rent webbhotell som tex. binero utan är ju mycket än det. Men vill gärna ha reflektioner på tanken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag själv får panik över det höga sidhuvudet och man reagerar direkt med att stänga webbläsaren. Och då kör jag ändå 1680x1280 upplösning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
På "Referenser" så borde det vara ett större mellanrum mellan bilderna och texten till höger.
Tycker som flera andra sagt också att headern är för stor. Loggan, vimor och @ kan nästan halveras. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack alla som kommenterat hittils, tar åt mig av det mesta och har ändrat en hel del. Det är som sagt lite missar kvar bl.a. under referenser, kommer åtgärda det inom kort.
Men eftersom flertalet påpket den höga "toppen" har jag nu gjort om det helt och hållet, även markerat upp menyn bättre som också varit på tapeten. Så ta gärna en ny titt och säg vad som tycks? Tack på förhand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Mycket bra nu tycker jag! Ibland är "enklast" bäst och denna sajt är absolut ett sådant exempel.
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tycker toppen är för hög fortfarande.
Det ser ut som ett stort onödigt mellanrum både ovanför och under logotypen. Jag hade minskat ner de mellanrummen och då visat kanske hälften av @-bilden till höger. Nu ser det ut som det är ett stort mellanrum för att få med hela snabel-a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Efter lite mer arbete och bollande av det jag fått i kritik är sidan nu omgjord en hel del.
Lade den gamla designen åt sidan, och tog fram en nya som jag själv är mycket nöjd med. Har även lagt in mer information och börjat fylla sidan. Vill gärna ha lite mer konstruktiv kritik, för att veta om jag är på rätt väg. Tack på förhand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är satt felaktig bildstorlek för logon i källkoden vilket gör den pixlig. Det bör stå 280x100, alternativt ladda upp en mindre bild.
Jag saknar alternativet "hem" i huvudmenyn, speciellt när menyn är högerplacerad. Det finns tusentals webbyråer, varför ska man just anlita er? Försök vara mer säljande på startsidan. Senast redigerad av ric den 2009-11-10 klockan 20:18 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Loggan hade jag glömt att spara om filen, fixat nu. Även hem i menyn en fin liten "1" i scriptet för menyn så var den på plats. Jappa, tanken om texten på första sidna har slagit mig med. Ska tänka lite på den, men tar gärna emot tips på "upplägg" för att få den mer säljande? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|