FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Det har gått nu flera dagar sen jag skickade TD ett mail med frågan om varför Djuice-porteringen inte ger några pengar. Och helt ärligt så struntar jag i hur mycket alla påstår att TD's support faktiskt är bra o.s.v. Min fråga var seriös, kort, rakt på sak och mycket relevant. Jag finner absolut inga skäl till varför man inte ska kunna svara på den typen av frågor.
Idag upptäckte jag även att min Djuice inte ger några data alls sen den 8:e oktober. Impressions för den brukar ligga på runt 4000, men det har inte varit något sen det datumet. Självklart har jag skickat en fråga om det nu till TD. Kommer de att svara? Vilken lekstuga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
M-bition,
Ring TD istället, funkar 1000 ggr bättre än att maila. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
M-Bition: Jag förstår din frustration och förstår själv inte varför TD bara slutar svara ibland. Däremot kan jag svara på din andra fråga om impressions.
När ett förbetalningsprogram pengar tar slut slutar statistiken för detta program uppdateras. Dock registreras allt och så fort företaget har satt in pengar kommer allt in i statistiken retroaktivt. Kan nämna att just nu verkar även brafilm.com ha slut på pengar och statistik visas ej. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det gjorde jag idag, receptionisten kopplade mig till 4 olika personer men ingen svarade. Nu tog jag direktnummer till två av dessa och kommer i fortsättningen bara att ringa. De får skylla sig själva att man är så klantig med supporten. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Både Djuice och Brafilm ser ut att vara igång igen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vore ju trevligt om Djuice betalar sina gamla fakturor också...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Kan man inte redigera sitt eget inlägg? eller är jag bara blind kanske... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|