FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Djuice PLUS är ett abonnemang som säljs på sidan där man landar vid bannerclick. "Sales Plus" måste ju rimligen innebära att man sålt ett sånt abonnemang? Jag vill inte på nått sätt försvara TD. Men jag kan fatta att när man blir nerspammad med denna typ av frågor att man inte hinner med att svara på relevanta frågor. Väldigt mycket av frågorna kring TD går att hitta svar på själv. När man surfar runt på svenska sidor med banners verkar det rent allmänt vara mycket liten kunskap hos webbmastern vad det är man erbjuder. Att läsa på bättre skulle innebära att man kunde presentera produkten bättre för besökaren och därgenom få fler sales och mer pengar i fickan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
|
Kan förresten nämna att inte heller Comviq ger ersättning för portering.
Väldigt konstig policy från mobilföretagen som slås om mobilkunderna. En kund som porterar sitt nummer måste ju vara mycket värdefullare än nån som beställer ett nytt gratis kontantkort för att ringa upp potten och slänga sedan. Den som porterar tar väl oftast med sig sitt egna inarbetade nummer som han/hon har för avsikt att använda. Tre ger ersättning för portering vad jag förstått. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Säkert pga detta som det inte utgår någon ersättning via TD, otroligt dåligt att detta inte syns bättre bara, jag har själv missat att det var så tills jag såg den här tråden. /EDIT: Hittade mer info om kostnaden angående portering från PTS: http://www.pts.se/Archive/Documents/SE/Kos...i%20Sverige.pdf Skummade igen lite snabbt och fick uppfattningen av att kostnaden för operatören är 350kr för en portering av ett mobilnummer. /EDIT 2: Den rapporten var visst från 2003, priserna var inte så hemska längre, en fräsch prislista finns här. //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Uh va, kan man tjäna pengar på Tradedoubler?
</sarcasm> Edit: bara för att jag skrev sådär så var jag tvungen att logga in på TD och såg att jag hade fått 100:- i kommission från bokahotell.se idag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det borde dessutom ligga i tds eget intresse att förbättra detta om det nu är så att de får massa frågor om detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad gäller min kritik mot TD-supporten. Jag kan hålla med om att det har blivit bättre på sistone och jag kan förstå att de har väldigt mycket mail att besvara, mestadels ogenomtänkta struntfrågor. Men, när jag skickar en fråga typ denna tråd handlar om eller varför jag plötsligt droppas från 140 i kommission på Comviq ner till 40 är inga struntfrågor. Jag kan tänka mig att man kan prioritera vissa användare mer än andra, beroende på hur mycket trafik och försäljning man genererar. Men jag har ca sammanlagt ca 5-10 tusen unika per dag på mina sajter, försäljningen är inte fyskam heller, så det borde inte vara helt ointressant för TD att ta mina frågor seriöst. Av erfarenhet så känner jag att blir inte min fråga besvarad inom 2 dygn så har den försvunnit i någon hög och kommer aldrig att bli besvarad.
Jag har sagt det förut och säger det igen, ordentlig dokumentation/information och support skulle inte skada TD. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kanske lite svårt att prioritera vissa mail för då måste man sitta och läsa igenom alla mail 2 ggr innan man svarar på frågan å då tar dubbelt så mycke tid att svara på dom som är mindre seriösa frågor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Vill fö säga att jag är hyffsat nöjd med td's support, även om det ibland kan ta lite väl lång tid innan svar kommer. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|