FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag har visserligen bara varit medlem här i fem år, men jag tycker WN ändrats en hel del under den tiden. Det känns som sidan (även) lockade "lite större aktörer" för några år sedan, medan fler och fler av dessa numer lyser med sin frånvaro. Jag har förvisso inget emot att folk säljer Facebookgrupper hit och dit för några hundringar, men det är ÄVEN jäkligt intressant att läsa om verkliga entreprenörers projekt och storsatsningar. Dvs inte bara de som pular på hobbynivå, utan även de som levt på webben under flera år. Vad tycker ni andra?
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag har ett tiotal rävar på min msn och skypelista ingen av dem vill vistas på wn pga det som pågår här tyvärr. många anser att wn blivit en lekplats... tyvärr
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är väl en ganska naturligt åsikt när man blir lite äldre och tycker man har bättre saker för sig än att hänga på forum
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-03-11 klockan 09:35 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag får erkänna att jag är in här allt mer sällan och det är svårt att hitta något som känns intressant. Sedan vet jag inte om det är jag eller WN
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan inte göra annat än instämma, jag flaggade för det här redan något år sen när K&S-delen vart stormad av fragbitekids som skulle kränga "designer" för 100kr/st, mycket av det kvarstår fortfarande. Nivån är i botten, knappt inget intressant skrivs längre. Jag besöker forumet fortfarande, men skriver betydligt mindre än förut.
God bless IRC-kanalen alla gamla medlemmar hänger i - #webmasternetwork @ Q-net. (Vi startade till och med ett forum som var betydligt mer teknik-inriktat än WN - http://admins.se, det har dock aldrig tagit riktigt fart...) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jepp, IRC är där allt händer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Problemet med IRC är väl att det inte är en särskilt utbred plattform i Sverige och dessutom så behöver inte alla tycka om att chatta. Forum passar bättre för längre och djupare inlägg men stämmer det verkligen att forumet är mindre intressant nu för tiden, (exlusive. Köp&Sälj som jag definitivt håller med om har tappat)?
Själv har jag märkt att jag i alla fall besöker wn mindre och mindre men jag vet inte om det beror på forumet i sig. Den delen som wn är bra på enligt mig är webbhotell-, affiliate- och ekonomi/juridik-delarna som brukar vara de jag bläddrar igenom när jag surfar hit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Har inte varit aktiv på WN sådär jättelänge, det jag uppskattar med forumet är att attityden inte är så jävla anal som på seo-forum...
Och sedan uppkommer en del rätt intressanta diskussioner som inte är i stil med "min title är 61 tecken kommer jag bli straffad av google?"... då jag inte riktigt vet hur det var här "förr i tiden" har jag svårt att svara på om det blivit bättre eller sämre, men tycker att det är helt OK. Att man sedan inte har tid att hänga på ett forum i timtal varje dag är en annan sak... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Jag säger bara "Det var bättre förr..."
![]() |
||