Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Var tog rävarna vägen (från WN)?!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-03-14, 13:18 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av knullis Visa inlägg
Men joo vore häftigt med ett forum där alla lär varandra saker, och där alla bidrar med något och inte bara läser, även nybörjare inom webben har ofta sina egna små unika knep för att generera trafik, eller öka konvertering som borde vara intressant för alla att läsa.
Just de där exemplen hör ju ofta till affärshemligheter som man normalt sett inte är intresserad av att sprida. Jag har fått bra svar på i princip alla frågor jag ställt på WN, såväl publikt som genom PM. Även jobbdelen har givit bra resultat.

Citat:
Ursprungligen postat av knullis Visa inlägg
Fast joo nu är jag nästan inne på att snacka om samma sak som "fred på jorden" = omöjligt
Näe, det tror jag inte. Vi har haft fred bra länge i Sverige nu så det finns inget som säger att det inte skulle gå. Säger vi att det är omöjligt sätter vi oss över alla andra.

Om nu WN är så illa skött så borde det väl inte vara så svårt att starta ett liknande forum som blir större? Majoriteten av de aktiva medlemmarna idag är nog ändå ganska nöjda tror jag och aktiviteten är helt okej. Det blir lite skevt om man försöker jämföra dagens aktiva medlemmar med vad de som inte längre är aktiva tycker om forumet.
Oläst 2012-03-14, 20:57 #2
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Just de där exemplen hör ju ofta till affärshemligheter som man normalt sett inte är intresserad av att sprida.
Det är därför personer som Mats är ovärderliga på ett forum. Han har säkert också affärshemligheter, men de kan inte vara många i och med hur gärna han delar med sig av sina kunskaper. Och det var lite samma sak med Jim, då han var aktiv på WN. Han svarade på allt inom SEO, även om han visste att han hade konkurrenter som läste hans inlägg.

Ett fåtal nyckelpersoner kan påverka tusentals medlemmar på ett forum. Så det är verkligen synd att många av dessa personer har lämnat forumet. De flesta är lite mer snikna med sina kunskaper och delar gärna med sig, men bara om det inte kan hjälpa konkurrenterna för mycket. Det finns inget klander i det, men det påverkar så klart forumet.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017