FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
När Missdomain slog på stora trumman så var rubriken:
"Ny svensk toppdomän lanseras!" På Miss Domain är förberedelserna i full gång inför releasen av .COM.SE domänerna, på Onsdag den 15/10 kommer den nya topp-domänen .COM.SE att släppas för release. Vi på Miss Domain är mycket glada över att få vara med som registrar och kunna erbjuda denna domän till alla våra kunder! Undrar om det är svårt att bli Accredited registrar för en subdomän.
För dig som söker en domän att köpa Senast redigerad av Ingo den 2014-10-22 klockan 13:52 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi kunde varit tydligare, men vår uppfattning är att om vi skriver, Domän, Topdomän eller Subdomän så vet vanliga personer inte skillnaden mellan dom olika 3 ändå. Men absolut, vi kunde varit tydligare eller bara marknadsfört det som kort och gott "Domän" precis som Godaddy och övriga aktörer gör.
Det är vår syn på saken ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Senast redigerad av Frebjo den 2014-10-23 klockan 15:37 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Kan vara en "hobbydomän" till en hemsida som är ett billigt tidsfördriv. Det är ju inga stora månadskostnader med en .com.se kan man påstå ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Undrar om co.se kan bli ytterligare en "ny domän"? http://www.tradera.com/item/344477/2...et-co-se-doman
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |