FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
95% av Apple användare är helt normala kritiska kunder som direkt skulle välja något annat om det (för deras behov och syften) fanns något bättre. Sen har vi 5% fanatiska användare, det håller jag med om, men som du själv säger, det hittar man hos alla produkter egentligen. I synnerhet om man pratar t.ex. bilmärken... Det jag blir så trött på är att man alltid avsiktligt ska göra sig dum och dra alla Apple kunder över en och samma kam trots att man aldrig annars skulle vara så trångsynt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kul. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Flitig postare
|
har både mac och pc.
gillar macen, men ett par saker är helt jävla rubbade. du har en mapp med arbete du håller på med, du vill lägga till ett antal filer i en mapp som heter likadant. ok, jag lägger mappen på samma ställe, det borde funka. nejdå, då tar mac-jäveln bort mappen först och lägger dit den nya mappen sedan. 40h+ åt helvete. sedan är magic mouse, både den nya fina trådlösa och den gamla helt odugliga. musdrivrutinerna i mac är helt värdelösa. men coda är bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Eller Textmate ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Administratör
|
Det såldes ca 3 gånger fler symbian smartphones än iphone os smartphones under 2009.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
-Apple var en helt ny aktör på marknaden när dom släppte iPhone, 50 miljoner på första försöket tror jag ingen kan mäta sig med. De som gjort mobiltelefoner i 20 år fick storstryk på nykomlingens första försök. -Den har bara funnits i 3 år, hur länge har Symbian grottat in sig i marknaden? -iPhone gör att "vanliga" människor köper en smartphone, och kan använda den, detta har aldrig hänt tidigare. Men iPhone behöver nog flörta mer med företagsmarknaden för att verkligen stjäla andelar, även om den är på god väg... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Anledningen till att diskussionen om iPhones försäljningssiffror började var att jag ställde mig emot att man kan tillgodoräkna iPhones framgång till "sektanhängare". Och det är precis min mening som du nyss skrev, folket väljer det som är bäst för stunden, så även Apple kunderna... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Nykomling
|
I en perfekt värld hade jag haft bägge. Läste om hur Matt Mullenweg kör virtuell windows på en skärm och OSX på en annan. Drag-drop från en skärm till en annan, från OSX till windows.
Kolla: http://ma.tt/2009/06/the-way-i-work-annotated/ För humorns skull (och för att driva med fanboys): http://www.youtube.com/watch?v=9BnLbv6QYcA "Everything is just a few hundred clicks away" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||