FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hur gick det sen på banken?
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Banken i Göteborg får fram annorlunda uppgifter än huvudkontoret i Stockholm (vilka det är som har tagit pengarna), sedan träffade jag på en polis i ( han va där själv i ett ärende) banken och han fick med sig alla papper. De skulle undersöka allt och höra av sig.
Så jag har ingen aning vad jag ska göra nu, antar att jag får vänta tills polisen hör av sig. Men det går nog inte lika fort som alla skriver här att man får pengarna inom några dagar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Vilken jäklans soppa. Hoppas allt löser sig som sagt.
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Min rek till dig är att jaga högsta ansvarige på det aktuella bankkontoret alternativ inom bankkoncernen. Om det rör sig om väldigt stora belopp och i den här utsträckningen så bör man få god service. Behöver du hjälp med att gå ut i media är du välkommen att kontakta mig via PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har någon annan person än dig själv gått in och tömt ditt konto på banken får ju såklart banken ersätta dig. Du måste ligga på banken för att du ska få pengar tills vidare, du behöver ju pengar, om dom gjort fel så får dom hjälpa dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men hur kan olika kontor i samma bank ha olika åsikter om vem som har gjort uttaget? Har dom inte logg? Om någon har gått in på banken och tömt kontot ditt så ska dom väl för fan ha video på det också?
Kan inte fatta att såna här saker ska vara så otroligt besvärliga |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker också det låter väldigt, väldigt konstigt. Banken bör ju rimligtvis kunna se exakt när och hur pengarna gått ifrån kontot? Något annat vore högst anmärkningsvärt och ska inte kunna ske.
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
1- Alla transaktioner/köp med kort syns inte. Och jag använder ett vanligt visa kort (utan kredit), på swedbank ser man allt, från bankuttag till kortköp. Men inte alltid på SEB, man får nästan gissa sig till vad man har handlat och annat om man ska ha koll på ekonomin. 2- Utlandsbetalningar syns inte alls på kontot på nätet, men jag får ett mail gällande transaktionen ibland, ibland kommer den med posten. Och ibland inte alls. 3- De visar aldrig rätt summa på mitt Mastercard, t.ex så brukar jag jag alltid gå in på mitt konto och fylla på mitt kredikort så att jag slipper ränta. Men det kan ta upp till två månader tills de korrigerar summan. Enligt SEB så ska det ta två dagar max! Och mycket annat, men som sagt. Personalen i Gbg ser inte samma information som de i Stockholm. Det är 2011 och att man kan trassla till det på det viset, är inte riktigt klokt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är du ens säker på att någon tömt kontot och det inte är banken som lyckas sabba något i sitt system bara.
Låter jävla märkligt om dom ser olika saker. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|