FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Stort tack till alla för ert stöd och den information jag fått, åker till Sverige imorgon och besöker banken.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror det Finns ett undntag nuförtiden och det är om man t.ex har glömt sitt kort I baren eller liknande, då Får man inga pengar, men I övriga fal vid skimming skall dem betala tillbaks som vanligt..
Hoppas det löser sig! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men hade det inte försvunnit pengar även från det kontot som inte är kopplat till kortet?
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, eftersom enligt banken så har jag shoppat loss via paypal. Jag har inte gjort det, ringde paypal och de tog mitt kortnummer och sökte i deras register. Där fanns inga sådana belopp som banken snackar om, de säger att detta va ett köp från förra månaden och att det drogs senare . Därför kunde de dra pengar från mitt sparkonto.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag fattar inte det där med att dom kan ha dragit pengar från ditt sparkonto. Är du säker på att någon närstående inte har haft tillgång till din internetbank?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hoppas det fixat sig till ikväll. Du är skyldig mig en öl
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Jag ska få träffa en från banken strax, få se vad som händer. Japp, skål! (jag dricker inte nu, skulle nog inte se bra ut inför bankmannen om jag stank sprit och undrade var alla mina pengar tog vägen) ![]() Senast redigerad av Captcha den 2011-02-07 klockan 11:03 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|