FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om det finns ett uns av självrespekt kvar hos ansvariga ägare och moderatorer så stängs den här skiten ner snart.
TS: Väx upp och ta ansvar. Kom igen nu, sitta och höfta procentsatser som du anser rimliga. Tycker du att sjukhuset ska göra likadant när de bedömer vården de ger dig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Helt ok med 50%+ om man har ett företag som omsätter tiotals miljoner. Men som små företagare behöver man pengarna för att överleva och för att kunna utvecka sitt företag vidare. Som svaren i denna tråd visat, så betalar man mindre om man kör under ett AB, måste fråga för att lära mig, kan inte bara slänga bort det man lägger så mycket arbete på bara för att vissa andra tycker så. Senast redigerad av Lindalicious den 2014-07-31 klockan 04:47 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Skulle behövas någon form av internationell bolagsform med vettig skattesats som fördelas proportionerligt på stater efter var bolaget har sina verksamheter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Och ja sjukhusen bedömer dig faktiskt så i Sverige med när det gäller vård. 160EUR /mån för privat sjukvårdsförsäkring betalar jag, den är internationell och gäller alla privatsjukhus värden över exklusive USA (Finns tillägg för USA). Ingår även extra reseförsäkring som gäller annat utanför sjukvården samt ingår full vård även för cancer, hiv och tandvård etc. Så om folk i Sverige hade fått välja? Betala 160EUR och slippa massa skatt eller betala massa i skatt och få skitdålig vård och få trängas i köer och stor risk du dör innan du får din vård. Valet hade varit enkelt, för att bara säga att man får så mycket för skatten i Sverige som sjukvård exempelvis är ju bara idiotiskt då du får en skitprodukt mycket dyrare och sämre än allt annat du kan köpa privat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
För mig är vinsten det intressanta inte min omsättning.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|