FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fick de två domänerna jag lagt bud på men stötte på lite underligheter. Escrow skulle ingå men det går inte att välja utan att betala €30? Jag har väl missat något men om någon annan vet vad så tala gärna om det för mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Samma sak här Westman.
Jag fick en domän men vet inte hur jag ska gå vidare för att slippa betala Escrow. Det kommer antagligen ett mail från Miss Domain snart. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Faen.. jag tog en tupplur på soffan och glömde helt bort auktionen, och förlorade därav den jag bjöd på
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Ja, jag missade hälften på grund av en tupplur, så där kunde man bjudit mer, men så är det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Terabyte, ja vi får nog skylla oss själva
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hehe jösses, klockan är 14.00 och ni ligger och sover
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
alla ni som undrar om Escrow så fick jag nyss ett mail med bifogad PDF om att jag hade betalat för Escrow, vilket jag dock inte har, så tror ni fått ett mail snart med
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kul att det blev lite pengar, själv hatar jag när auktioner går ut mitt på dagen det brukar inte finnas någon möjlighet att närvara och då blir det inga bud från mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Vart kan man se slutpriserna?
![]() |