FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Med ca 3 dagar kvar så är bud+bidrag uppe i drygt 43 000 SEK http://bit.ly/abWUTQ
- Buda, ge bidrag, sprid, uppmärksamma och RT:a! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
|
Jag trodde det skulle komma fler bud lite tidigare men det är väl som vanligt att det väntas till in i det sista.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det hettar nog till framåt fredagen. Tycker det finns en del bra som ännu inte har fått några bud.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Några timmar kvar. Lite förvånad över vad som bjuds på och vad som inte bjuds på. Får se om buden ökar inför den sista timmen. Men det tycks bli en slant till Haiti vilket är bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Budgivningsförfarandet är inte helt klockrent som vissa säkert märkt. Speciellt vanliga bud vs proxybud. Du kan hamna på samma budsumma eller till och med leda budgivningen fast ändå inte stå som högstbjudande. ..men det blir nog bra i slutändan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Knappt 2 timmar kvar nu!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Nu är det nära
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ett par riktigt bra försäljningar blev det! Jag måste säga att jag blev positivt överraskad över de slutpriser vissa av .NU domänerna hamnade på. Jag hade inte väntat mig att dessa .NU domäner skulle gå för dom summorna om jag ska vara helt ärlig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan vara att det inte kostar något att överföra en NU-domän denna gång. Kanske något som ansvariga för toppdomänen NU skulle tänka på. Kanske skulle öka intresset för NU domänerna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
|
Usch, jag missade auktionen... slutade den kl 2 eller?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|