FAQ |
Kalender |
![]() |
#331 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Få aktuell, snabb information om nya program, höjda ersättningar och bra kunderbjudanden!
Följ oss på Twitter: twitter.com/tradedoubler_se ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bokus läggs ner som eget företag. Påverkar det affiliateprogrammet?
http://www.svb.se/Nyheter/2009/181143 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Idag har gamla transaktioner på Mobillan.se börjat falla bort, ingen fakturering har skett på 60 dagar, trots påtryckningar från både TD och affiliates... så jag passar på att hissa varningsflagg till de som driver trafik till dem fortfarande. Riktigt rutten stil av mobillan.se kort och gott.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej Perben och elofsson,
Informationsmail har gått ut idag om detta ärende: Mobillån (63405) beslutade den 25 maj 2009 att stänga ner sitt affiliateprogram, uppsägningstiden på avtalet är 3 månader vilket innebär att nedstängning egentligen skulle ske den 25 augusti 2009. På grund av i dagsläget obetalda fakturor har vi beslutat att med omedelbarverkan stänga ner affiliateprogrammet. Vi avslutar programmet idag den 7 juli kl. 13:00. Vi ber dig att plocka ner dina länkar och banners snarast. Gällande de obetalda fakturorna vill vi garantera er att vi arbetar hårt för att få in dessa fordringar. Vi hoppas att du vill ersätta Mobillån med något av följande program: * Kundfinans (62157) * Ikanobanken (527) Mvh, TradeDoubler Jag kan bara återupprepa vad som står i informationen, att vi verkligen jobbar på att få in dessa fordringar. Vänligen/ Caroline TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Bokus har gått ihop med Akademibokhandlen, men siten www.bokus.se kommer finnas kvar. Den enda skillnaden detta innebär för affiliateprogrammet är att Bokus kommer att ligga under Akademibokhandeln och inte under sitt egna aktiebolag, Bokus AB. Så här skriver Bokus själva: Akademibokhandeln tillsammans med Bokus kan nu erbjuda dig flera möjligheter att handla böcker och kompletterande varor. Oavsett om du tidigare varit kund hos Akademibokhandeln eller Bokus har du numera tillgång till ett stort antal artiklar, snabba leveranser, låga priser, gediget kunnande och hög service. Med ditt MedMera-kort kan du även samla poäng och få mer för pengarna när du handlar hos både Akademibokhandeln och Bokus. Vänligen Caroline TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Under vecka 29 till vecka 31 kommer vi ha längre svarstider i supporten. Vid akuta ärenden nås vi dock via telefon på 08 40 50 700. Skön sommar önskar TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag lyckas för allt i världen inte skapa deeplinks till itunes. får bara felmeddelanden, nåt i stil med "den här länken är inte aktiv". vad gör jag för fel?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|