FAQ |
Kalender |
![]() |
#321 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#322 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hmm,
Efter att ha brukat vår kära sökmotor Google för att se om det ligger någon som helst verklighet i Mikaels inlägg kan jag bara konstatera att mina mungipor inte längre fylls av det rus dem gjorde innan. Det var nästan så man fick en tår i ögat när man läser alla inlägg han gjort i diverse forum. Under kvällen har jag läst inlägg från Mikael på följande forum, egenfirma. se webforum. nu foretagande. se phpsidan. nu phpportalen. net webmasternetwork. se webfacit. se Mikael Ja, och vad mer ska man säga... |
|||
![]() |
![]() |
#323 | |||
|
||||
|
Vad är det som gör att du får en tår i ögat då? Är det mikaels sätt att kopiera andras sajter rakt av, och sedan påstå att han gjorde dom först? Är det hans sätt att ljuga om både det ena och det andra?
Hade han inte kopierat rakt av, utan byggt på egna idéer så är vi säkert många som hade kunnat tänka oss att hjälpa honom och dela med oss av egna erfarenheter, men med tanke på vad han sysslar med så tycker jag inte att han är värd några tårar eller någon hjälp. |
|||
![]() |
![]() |
#324 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur orkar men egentligen hålla på som han gör?
|
||
![]() |
![]() |
#325 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den snubben är fan otrolig..
|
|||
![]() |
![]() |
#326 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjänar han nå pengar tro?
Måste ju finnas en anledning till att han orkar fortsätta?! |
||
![]() |
![]() |
#327 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja herregud.. detta är så sjuk roligt.. särskilt att följa hans resonemang på andra forum (och i detta), men även att se på hans företagssida - både den engelska och den svenska.. skönt med lite julunderhållning
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#328 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det mest komiska imo är när det ges referenser till skapare av respektive sida och att det skulle verka som något slags skydd för att få problem när personer som uppger att de blivit kopierade skriver om det här och på andra forum.
Det som är än mer patetiskt är när det finns personer som hjälper Mikael med hans frågor. En referens till den här tråden borde räcka som svar. |
||
![]() |
![]() |
#329 | |||
|
||||
Medlem
|
det kopieras varje dag olika slags designer överallt, inte bara på internet utan som ni antagligen vet i klädes märken och dylikt där dem säljer sina plagiat som är så likt originalet som möjligt.
även det är ett sätt att "stjäla en design". men som ni säger så tycker jag det är fruktansvärt fult att bara kopiera hemsidor rakt av och försöka tjäna pengar på det. man spenderar mycket tid på att få fram en sådan sida och sedan kommer någon som han och har sidan uppe på knappt en timme. jag fattar inte hur sådana människor har gott samvete ens eller tycker det är okej, samt förnekar det som om ingenting. |
|||
![]() |
![]() |
#330 | |||
|
||||
|
Att kopiera en sajt kan ju göras på olika sätt. Om jag tror på affärsidén och känner att jag skulle kunna göra det bättre så kan jag ju göra en liknande sajt, men då får jag ju göra den lite mer personlig.
Mikael var medlem på anstalten, och sedan kopierade han den rakt av. All text, alla bilder, allting. Fast han ändrade tonen till rött. Det hade vart ok om han startade ett community med något annat tema än just fängelse, och dessutom med bilder som han själv gjort istället för att kopiera våra rakt av. Samma sak med den där gratis-sidan han kopierade. Det är inte extremt unikt att ha en sida med gratiserbjudanden, men måste han verkligen kopiera den exakt, med färger och hela köret. Vore det inte roligare, även för honom, om han gjorde sina sajter lite mer unika. I början när han körde sin fängelse-sajt så referades det i väldigt många texter på sajten till anstalten istället för fangelset. Men han har många hjärn i elden, slutade han att kopiera, och slog sig ihop med någon som kunde använda minst ett språk på korrekt sätt så hade han nog kunnat lyckas med någon av alla sina sajter. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|