FAQ |
Kalender |
![]() |
#221 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror du seriöst att vi är så dumma ? Tror dom flesta här genomskådar dig.
|
||
![]() |
![]() |
#222 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad menar du?
|
||
![]() |
![]() |
#223 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
OMG!
|
|||
![]() |
![]() |
#224 | ||
|
|||
Medlem
|
Genomskådar vad?? - Bara för att jag berättade varför Mikael skriver som han gör så klagar alla på mig. Vad fan har jag gjort. Endel ville ju veta varför här.
Så fort man glömmer att skriva 1 negativ reply så är man inte välkommen? |
||
![]() |
![]() |
#225 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallå? Kan ni svara då för helvete. Ska jag behöva byta nick bara för att jag började på "fel" sätt, genom att säga anledningen som varken var i posetiv eller negativ benämning.
Men bara för att inte inlägget var negativt eller utformat som en attack till Mikael så blir jag bortkastad. EDIT -> Och ja, jag förstår att folk tyckte det var kul att den enda personen här inne som varken skrev något posetivt eller negativt, utan bara ren fakta har samma design grund som en annan. |
||
![]() |
![]() |
#226 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Blandar in siffror i text, precis likadant. På dwmedia eller vad hans sida heter, låg också xtrainkomster.com uppe. Du har inte använt samma grund, du har stulit designen och lagt till lite pengar på högersidan.
![]() |
#227 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Japp, han är min webhost. Något fel med det eller? |
||
![]() |
![]() |
#228 | ||