FAQ |
Kalender |
![]() |
#341 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#342 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Man kan inte låta bli att fundera på hur någon som stavar så fruktansvärt dåligt kan programmera? Nog för att IE kan vara väldigt förlåtande med felstavad kod, men så duktig är den väl inte..
|
||
![]() |
![]() |
#343 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Bara man skriver alla variablar rätt så funkar det ju! |
||
![]() |
![]() |
#344 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() då är väl risken för att någon ska kunna sno hans plagiat mindre, ingen förstår koden ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#345 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Läs och tolka hur du vill - jag tänker inte diskutera - men det jag skrev var OCH inte ELLER. Ang. medmänsklighet och empati - du avgör själv vad du vill kalla det, jag föredrar andra ord i just det här fallet eftersom du tydligen inte riktigt förstår vad det är du visar din medmänskliga empati för (se mitt tidigare inlägg). |
|||
![]() |
![]() |
#346 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#347 | |||
|
||||
Medlem
|
tycker inte vi ska ge denne killen mer pr såhär...
han lär sig nog så småningom eller så åker han dit hårt och då kommer han inte ha tid till att stjäla fler designer... OT: Skjut mig men jag hade velat anställa den här snubben, han är ju orubblig och koda kan han med! han + en bra designer = wow... < raderat "vem som var först med vad"-kommentar > |
|||
![]() |
![]() |
#348 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja herregud. Jag blir alltid lika mållös.
Men att försvara den här rackaren är bara löjligt. Han får ha hur många bokstäver i pannan han vill, han ska ju för den skull inte få göra som han vill. Nej jag vet fan inte vad jag ska skriva. Ska vi ddosa honom?!?!?!!?!?!??!? |
|||
![]() |
![]() |
#349 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |