FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Äsch, så farligt är det väl inte. Se till att bli rävar själva istället för att drömma om svunna tider. Jag har varit med sedan dess (under annat namn), men var bara en sparvel på den tiden. Nu är jag här i egenskap av företag och jag tycker fortfarande att WN är ett bra forum, väl värt att hänga på.
Dock kan jag hålla med om att nivån förflyttats en aning, men det är ju upp till medlemmarna att sätta den. Jag tycker att wn förtjänar att leva vidare då det är ett bra komplement till andra "forum mer relaterade till ehandel och seo". Vi kanske behöver en tråd där de större elefanterna visar upp sina projekt och idéer? Det kanske hade satt fart på saker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Var tog da_bear vägen???.
Just fan... Annat forum, sorry ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Som sagt, det var lite enklare att hitta trådar med hög nivå tidigare. Skulle inte varit alltför dumt med en RSS/XML-feed som enbart inkluderar/baseras på en betygsättning från de gamla rävarna som fortfarande hänger här som t.ex. Robertsson, Internet Sweden och Thomas
![]()
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] . Senast redigerad av Marcus den 2012-03-14 klockan 01:30 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja.. man kanske måste starta någon form av butik, så att man med gott samvete kan hänga på ehandel.se :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det kanske inte alltid är så hög nivå på alla trådar här, men en riktigt positiv svar är att man (i princip) alltid får väldigt hög nivå på svaren i trådar man skapar själv. Så min känsla är att det finns en hel del gamla räver / nya rävar kvar, och att de är generösa med sin kunskap.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
det kan hända att man får seriösa svar på wn ibland om man söker information. men i 50% av fallen minst får man svar som "googla det" osv osv .. I jämförelse med många utländska forum så kan jag inte direkt påstå att jag någonsin lärt mig något på WN typ.
Jag hänger på WN för jag har en del favoritmedlemmar jag gillar här, vars inlägg jag följer och läser. Det är antagligen inget fel på WN men sättet det sköts på har skrämt bort många - inget illa menat alla sköter sitt forum som man vill . Men joo vore häftigt med ett forum där alla lär varandra saker, och där alla bidrar med något och inte bara läser, även nybörjare inom webben har ofta sina egna små unika knep för att generera trafik, eller öka konvertering som borde vara intressant för alla att läsa. Fast joo nu är jag nästan inne på att snacka om samma sak som "fred på jorden" = omöjligt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Om nu WN är så illa skött så borde det väl inte vara så svårt att starta ett liknande forum som blir större? ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tänker inte diskutera mer här har sagt mitt, men Tartar det är fakta att sättet wn sköts på har skrämt bort väldigt många. Framför allt från köp & Sälj delen men jo även det blir bara en evig diskussion om man ger sig in i det, du tycker som vi alla vet redan den fungerar bra
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |