FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lägga ord i mun?
Citat:
Uppenbarligen uppfattas ovan då som att du hellre ser ett alternativ - och det alternativ jag känner till är då den gamla affärsmodellen.. Citat:
Av den anledningen så anser säkert flera med mig, att du gör dig själv en otjänst genom att påstå saker, då det bara framstår som nonsens.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag brukar få spam från Svenska Domäner AB.
Inte bara jag tydligen: http://sulo.se/2009/09/10/spam-fran-svenska-domaner-ab/ Senast redigerad av JLE den 2011-02-02 klockan 19:26 Anledning: La till länk |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ofta...jag säger inte alltid, men ofta så handlar det om handhavandeproblem av kunden, missförstånd etc. som vanligtvis är ganska simpelt att lösa gemnom att ta kontakt med registrarens support istället för att starta trådar på wn i hopp om att det ska hjälpa.. Jag är fullt medveten om att fel och misstag kan ske hos registrarer .. och även hos .SE...(gud förbjude) - men jag föredrar att påtala brister och förbättringsområden och försöka hjälpa registrarerna att bli bättre på i sin relation till sina kunder, än att sitta och jaga och bestraffa, som vissa röster på WN verkar mer inriktade på.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu spammar dom igen.
Fått runt 4-5 per dag den senaste veckan. Trist! |
|||