FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
:blink:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
:blink:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tips om hur man blir rik på pyramidspel då eller? Eller varför skriver du inte boktipsen här?
Av någon anledning sysslar nästan alla förståsigpåare på Internet med MLM... det är lustigt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skicka ett PM till mig för att få veta vad jag tycker om det här.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Rättvisan segrar alltid till slut. Slutet gott, allting gott. Sen gillar jag visserligen inte TV4 speciellt mycket men skit samma =)
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Du fattar verkligen inte poängen va? :huh: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok, tog bort några baljor från mitt inlägg i slutet som endast var Negativa, jag har även jag svårt att visa tålamod, respekt, speciellt när det känns som personer i andra änden inte har det, när någon inte verkar ta sig tid. Så det blir lätt att det rinner över för mig med. Och oftast är det bara missförstånd, eller inte alls så allvarligt som det låter
Så här är mitt svar. Man involverar sina kunder, och sedan skapar man på det sättet en kontakt, eller en "mer personlig relation". Och tillit. Du kan ha världens bästa bollsinne men är du inte intresserad av att utveckla den biten så kommer du inte längre och stannar till vid b-lagets nivå i fotboll. Oftast så tror jag glöden och passionen saknas i människor medans andra som jag träffar, lägger inte så stor vikt på att vara bäst eller att vara i toppen inom det de intresserar sig, eller deras yrkesval. Nu kanske jag låter som en eogist eller arrogant "en", men det handlar bara om att kunna och våga tänka större och förfina och förbättra sina tankar med att hitta lösningar. Det snackas mycket litet om kreativitet, men det är vad det handlar om, och dagens ungdomar har mer av det 90-talister än vad de får utlopp för. Vi snackar aldrig om det i Sverige, inte ens i europa, aldrig i skolan. Einstein, inte speciellt smartare än du, faktiskt. Hittar du den biten så har du hittat allt, har inget med IQ att göra. Det är endast att mata in info och spotta ut ungefär samma information. ![]() För vissa så är det heliga att vinna ett länsmästerskap i bordtennis. För en medveten alkolist är det heliga att bli fri från begäret av alkohol, andra som har lyckats blir idoler för dem som fortfarande sitter kvar i beroendet. Lika väl har vi idoler inom Webmaster samhället, och domän biten. Vem ser inte upp till Kevin Ham och Rick Schwartz inom Domän parkeringen och passiva inkomster i miljon belopp. Andra tycker säkert att ShoeMoney bloggaren är den heligast affärsprissen i online världen. Som sagt, någon kanske får ut något av detta inlägg. Medans andra frågar s'äg "so what" eller "så vad har du gjort då" och då har man inte förstått poängen. Eller enklare sagt, man är troligtvis inte intresserad nog att bli en man inom affärskapande och affärs verksamhet. de smarta sinnen alltid söker de efter något dem kan ta med sig på vägen och vad som sägs, inte hur det sägs eller vem som säger vad till vilket pris. Det finns alltid guldkorn att plocka upp, om endast ett eller ett par från alla människorna. Istället för att göra dig lustig på ett _begripligt_ sätt kan _förklara_ poängen medans en annan person redan skickade ett meddelande personligt till mig. Du kunde har gjort detsamma, Så varför kommenterar du detta, endast för att, du inte förstår ett iota, eller för att du är en i en pressa situation, och inte hade tid nog att förstå vad jag skrivit??? Du hade inte tid just då? Ibland läser jag inlägg tre gånger, ibland fler. Hur många gånger läste du mitt inlägg? Du kan försöka vara vänligare nästa gång. Jag har skickat ut PrivataMess och det är den typen av person jag vill ha omkring mig som vågar och är nyfiken. Tålamod och nyfikenhet, men så klart, så ska man också vara kritisk till vad man läser och vilka råd man följer, men det tror jag inte jag förtjänar... att bli förlöjligad. ![]() Men visst jag vet själv hur det är(Internet Poker ![]() Oj, jag låter som en arrogant Donald Trump, visst jag har ego men det är det tysta egot, men jag är absolut ingen maffiosas eller hård person, inte speciellt rik heller(ännu?) och inte alls så Manisk som jag låta. Så tro inte på sterotypen ! :lol: Men visst jag önskar jag kunde var mer opartisk i mina lära, eller försöka "visa något" som andra kan få nytta av. Iaf, jag har bara/endast goda intentioner. Jesus, detta blev långt. B) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|