FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Med 1, 4 miljoner sidvisningar i veckan så lär hon dra in de pengarna per månad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vem orkar läsa en bok online? <_< |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Inte för att innehållet intresserar mig men jag anser att det är en bedrift där hårt arbete ligger bakom. Hon har hållit på i många år och onekligen finns det en grupp som är intresserade. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Såg inte hennes farsa till att hon sålde 40% av bolaget till något av livstilsnätverken mot att dom skulle sköta annonseringen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Kinnander ser inte ut att vara kvar hos varken Glife eller Blondinbella AB dock. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Klassisk reklam. Det funkar.
Man bygger en illusion. Om du äter en viss mat, har en viss tröja från ett visst märke så "köper" du in dig i ett socialt accepterat nätverk. Det kan ju aldrig vara "fel" att ha en viss sak. Det har ju Blondinbella. Kiddsen är otrygga och Blondinbella kan ge dom den trygghet de inte klarar av att fixa på egen hand. Blondinbella är en trygghet. Precis som tidningen Okej var för oss som gick i mellanstadiet på 80-talet. Den identitets-sökande generationen tittar på Blondinbella... men ska man söka sin identitet spelar det kanske inte så stor roll var man letar. Blondinbella är ett säkert kort. Man får skilja på person och varumärke. Det är varumärket blondinbella som skriver på sidan. Inte personen. Även om hon för all del skriver personligt! :-) Men säg den reklam som inte är personlig. Skulle i så fall vara den dåliga och inte framgångsrika. Men framgångsrik reklam är ALLTID personlig. Att skapa en känsla av att vilja ha något som man inte har idag, men som man kan köpa sig. Precis som blondinbella. Hennes grejer är till och med till salu! :-) Cirkeln är sluten. Reklamen är framgångsrik och så är Blondinbella & Co. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Hade hon skänkt lite pengar till afrika osv osv, där dom lider, så hade jag uppskattat henne. Just nu är hon en liten fjortis som jag hade spräckt pannbenet på om jag hade sett henne. Gillar inte henne någonstans.... Hon skryter att hon driver ett meningslöst AB. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Oj så avundsjukan lyser igenom här då.
Du får nog inse att hon är skickligare än de flesta av oss här inne. En del av den förklaringen till det hittar du i Eclipse inlägg här ovan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skulle hon vara en trygghet? På TV ställdes hon till svar pga alkohol, sen ser man bilder på henne varje vecka när hon dricker alkohol. I TV´n sa hon att hon drack en gång i månaden eller var det var.
Sen skryter hon över sitt AB. "Hur många 18-åringar är det som har eget AB?". Mja, jag känner en 16 åring som driver eget AB, dock är det pappan som står som VD och dylikt, men 16-åringen driver det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||