FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Ge fan i att göra det då. Jag tycker vi lägger ner denna diskussion nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
haahahahaha, det är väl ändå inte HON som är bättre än "oss".. utan snarare hennes farsa i så fall som verkar styra och ställa. Hon är bara anskitet utåt.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rätt bra gjort faktiskt av henne, speciellt med tanke på hennes ålder. Det som förvånar mig lite mer faktiskt är hur lite besökare lunarstorm har.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har noll koll på detta, så ni som vet så mycket, vad är hennes farsas del i bloggen?
Jag kan tänka mig att hon får mycket hjälp nu av alla möjliga personer när bloggen börjar dra in stora pengar. Men hennes farsa satt väl ändå inte och skrev bloggen innan den blev så populär? Mediacirkusen kom väl först efter det att flera hundra tusen tonårstjejer läste bloggen varje vecka? Men som sagt... Jag har noll koll... Jag har bara kollat bloggen ett par gånger... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vet inte om länken dykt upp här tidigare men DI Weekend skrev för ett par veckor sedan. En hel del som står att läsa där visar att hon lägger mer tankekraft på det hon skriver än man kanske kan tro av att besöka hennes sida vid något enstaka tillfälle.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Posted a pic. He left. ...silent and powerful. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hon lär bli granskad ofta nu av exempelvis KO, http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmed...?version=217128
![]() |
Svara |
|
|