FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är det säkert att hela kontot blir avstängt om google tror att man fuskar? Anledningen till att jag frågar är att jag har ca 15 olika webbplatser upplagda under samma adsense-konto. Jag skulle aldrig själv fuska med mina annonser och har kört adsense framgångsrikt nu i drygt 2 år. Men ibland råkar någon närstående pga okunnande klicka på annonser på min sajt när de t.ex. korrekturläser. Tanken har slagit mig att lägga upp en konto per sajt ifall att google skulle göra bort sig och man felaktigt hamnade i nåt form av "fusk-filter".
Är det säkert att hela kontot med alla webbplatser stängs av? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Minsta lilla misstanke om fusk så stängs ditt konto på livstid och du kan inte öppna ett nytt - åtminstone inte i ditt eget namn. Har du adsense på 500 olika sajter och misstänkt aktivitet sker på endast en av dessa, så ryker hela ditt konto. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kanske OT, men följdfråga:
Om någon vill jävlas, så är det bara för denna personen att klicka en massa gånger på någons reklam? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Dom har säkert en massa olika variablar som triggar sånt. IP adressen som du hade när du reggade ditt adsense konto o.s.v......kanske...? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
OT det va inget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Google mailade och tyckte att vi inte hade rätt att lägga ut annonser på dessa sidor då de liknar varandra för mycket, det finns sidor för några städer där, som sagt svårt att lägga in mer info nu när förhandlingar pågår, men de förstod inte det utan stängde av just den sidan från mitt konto. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|