FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker hon är så sjukt jävla ful! Helt ärligt. Sönderopererad och likaså fult sminkad till yttersta gränsen. Förstår inte heller hur hennes blogg kan vara så populär. Kan det vara för att hon lever ett sånt liv som många vill leva?
Vart får hon pengarna ifrån till allting? Dra hon in mycket pengar på sina annonser på bloggen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Förstår inte vad det är som gör hennes blogg så populär. Kan inte riktigt greppa det. Kan det vara som jag skrev, att hon lever ett liv som många ungdomsflickor vill leva idag? Ett liv med shopping och lyx?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Shopping och lyx är nog inte riktigt grejen egentligen. Hon har partajat mycket och ser "bra" ut (på sina bilder) och således vill man väl veta vem och vad snyggetjejen gör härnäst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sen har såklart hennes full-frontal-mobilfoto gett henne massa extra trafik och publicitet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
dock tycker jag det är ca 5 år för sent att börja förvånas över detta bizarra spektakel som är bloggar. jag kände precis likadant i början, kunde inte för mitt eget liv förstå hur folk kunde bli intresserad av att läsa 99% ren skit om någon wannabe-wt-obildad-blondin. har fått lära mig att människor gillar att ta del av andras livssituationer, i synnerhet om de kan göra det i komforten framför sin egen dator. har man något gemensamt med bloggaren i fråga bidrar det såklart också, unge tjejer läser andra tjejers bloggar, hockeyintresserade läser hockeybloggar osv. vad man egentligen TYCKER om personen i fråga är i många fall helt orelevant enligt mina observationer, likväl kommer de att fortsätta läsa. hur de sedan motiverar detta inför andra är en annan sak, intresse, tycka-synd-om, se hur patetisk h*n är etc. innan bloggen kom talk-shows, innan dess skvallerblaskor, innan dess skvallrade man väl rakt i fejset på varandra... bara att läsa sig att gilla läget och se hur man kan monetisera istället ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Administratör
|
Eller så kan man acceptera att man ogillar läget och göra något för att uppmuntra lite mer kvalitativ lektyr och (om man så önskar) monetisera den aktiviteten istället.
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hon verkar ju inte vara särskilt begåvad som beter sig på det sättet. Det senaste utspelet var ju definitivt inget som var planerat i en viss roll.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
jag läser själv inga bloggar, driver inget relaterat och tjänar inte en krona på liknande verksamheter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() |
Svara |