FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Även om bloggar och sociala medier kan användas av alla, så är finns det en stor överrepresentation av ungdomar. Om hundratusen tonårstjejer och tiotusen medelålders män läser bloggar, så kommer Kissie att spöa Carl Bildt alla dagar i veckan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är ju en sanning med modifikation. Kissie har legat i topp i snart två år och är väl en av Sveriges est besökta webbplatser under två. Hur många kan skryta med det?
Innehållsmässig katastrof men publikmässig succé.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har du en källa på det? Inte för att jag ifrågasätter utan för att jag gärna skulle vilja se statistik på det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
http://bloggportalen.aftonbladet.se/.../TopLists?tl=1 enligt bloggportalen så är det rätt så många ja. Har väl blivit lite mer nu. Men det finns siffror från tidigare perioder när det inte var fullt så stormigt om henne och de var höga då med. Sedan tror jag hon är med i SIS- eller KIA-index också
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tja... Bloggportalen.se är kanske inte världens bästa statistiktjänst, men den ger er i alla fall en inblick. Det är dock helt ställt utom allt tvivel att det är Sveriges största blogg.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Håller med dig!
Citat:
Det skulle inte förvåna mig om kissi tappar 20% av besökarna inom ett kvartal. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|