FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om vi t.ex tar egensajts mellanpaket? Hade det räckt? Jag tror 1000 mb räcker minnesmässigt. Men allt det andra då?
Det här behöver jag: Following is the criteria: Safe Mode Must be off Register_globals Must be off Not new to the hosting industry (to be assessed by the moderators) No 'Unlimited' space/bandwidth hosting offers (ie We're not linking to people who promise something they can't deliver) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Senast redigerad av Danielos den 2010-06-04 klockan 14:23 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Detta uppfyller vi med råge, på proffspaketet ingår det 2x64Mb memcache slots, som jag även nämnde tidigare:
Generellt har jag aldrig någonsin stött på en applikation som går segt på vårt system. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hmmm har man varit med länge nog har man väl hittat apps som inte går bra på USAs superdator ens. :-) En dålig programmerare kan sänka precis vilket system som helst. :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Jo, det är säkert sant, men jag tänkte mest på de allra vanligaste php opensource programmen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för all hjälp. Förstår inte riktigt vad allt det där betyder danielos. Men om jag kör proffspaketet kommer jag kunna köra två butiker (virtuemart) under samma konto? Även om den ena har över 1000 unika per dag?
Senast redigerad av Lancelot den 2010-06-05 klockan 17:13 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Javisst, vi har otroligt hög kapacitet på vårt klustrade system och jag ser inga problem alls, och jag kommer personligen se till att shopparna virtuemart ska fungera som det är tänkt, annars pengarna tillbaka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dum fråga, men har har virtuemart en massa konstiga krav på sig för att han ska behöva en chrootad php-process?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
||||
![]() |