FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Citat:
Lancelot: Jag föreslår att du gör en uppskattning av ungefär hur många besökare / kunder du räknar med under år 1, 2 och 3. Därefter har du lite mer kött på benen. Förmodligen fungerar alla de större webbhotellen och även de flesta som jagar där bakom. Det är mer en fråga om pris och hur stor kostym du vill ha att växa i. Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-06-04 klockan 12:52 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Senast redigerad av Danielos den 2010-06-04 klockan 14:23 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för all hjälp. Förstår inte riktigt vad allt det där betyder danielos. Men om jag kör proffspaketet kommer jag kunna köra två butiker (virtuemart) under samma konto? Även om den ena har över 1000 unika per dag?
Senast redigerad av Lancelot den 2010-06-05 klockan 17:13 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Javisst, vi har otroligt hög kapacitet på vårt klustrade system och jag ser inga problem alls, och jag kommer personligen se till att shopparna virtuemart ska fungera som det är tänkt, annars pengarna tillbaka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dum fråga, men har har virtuemart en massa konstiga krav på sig för att han ska behöva en chrootad php-process?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Mission accomplished. ![]() Edit: Låter fint. Ska kolla lite på hur migrationen fungerar. Senast redigerad av Lancelot den 2010-06-05 klockan 19:47 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||