FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ztream: Det är bra
![]() icehole: Jag har nu mailat dig. Tror jag fick med allting du frågade efter. Annars får du säga till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bra att ni börjar förhandla om ett samarbete, i slutändan får jag bättre pension om ni lyckas.... :-)
Senast redigerad av Conny Westh den 2009-10-15 klockan 16:38 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
För varje företag som lyckas bra så ökar Bruttonationalprodukten och vinsterna i företagen ökar, mer lön utbetalas, detta leder till ökade avsättningar till pensionsfonderna och då ökar även saldot på mitt pensionskonto genom arvsvinster och högre avkastning på pensionsfondens investeringar om de sker i aktier. I princip alla tjänar på att företagen går bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skatt, gissningsvis.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är villig att gå in med hälften om Dan är villig att stå för andra halvan. För detta vill vi ha 50% :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Johan H: hehe, den var det riktigt drakklass på
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Ja, verkligen humoristiskt förslag:
Kaitalbehov för investering: 25 000 SEK. Dan (Investerare): insats 12 500 SEK, andel 50% Johan H (Investerare), insats 12 500 SEK, andel 50% Sweden-mm (grundare och idégivare), insats 1000 timmars jobb: Andel 0% Jag skulle vilja veta vilken motivation som Sweden-mm skulle ha att driva ett sånt projekt, självförverkligande? Senast redigerad av Conny Westh den 2009-10-16 klockan 21:15 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |