Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Blondinbella, 17 år och drar in miljoner

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-03-23, 11:07 #151
guran guran är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2004
guran guran är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2004
Jag tycker att var och en här på WN kan ta till sig av blodinebella.se att med exponering får man besökare. Med ett bra innehålle och kvalité kan man sedan förmodligen behålla sina besökare.

Det som kan bli intressant är att se är vad som händer med blondinbella.se när exponeringen i massmedia upphör. Är bloggen tillräckligt intressant för att hålla kvar 200.000 besökare per vecka eller?
guran är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-23, 11:17 #152
clonixs avatar
clonix clonix är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
Mycket flitig postare
clonixs avatar

Håller med dig guran!

Skulle nästan våga sätta en bra slant på att besökarna kommer droppa till 1/10-del
när "hypen" är över.

MEN eftersom hon använder och utnyttjar situationen så den dag hon slutar blogga
så kommer hon gå därifrån med en... välfylld plånok, ett ton presenter/sponsorprylar,
en j-vla massa erfarenhet, ett namn/varumärke och förhoppningsvis ett bra kontaktnät.

clonix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-23, 13:08 #153
DudeRille DudeRille är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
DudeRille DudeRille är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
Läsvärt kanske:

Expressen Länk
DudeRille är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-23, 13:38 #154
MattiKolu MattiKolu är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2003
MattiKolu MattiKolu är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2003
Tucker Max
"It's funny, so many people who read my stuff say things like, "Duh, I am funnier than this guy," or "My stories are crazier than his, I could do the same site way bettter" but very few of them ever do anything about it. Here I am making well into the six figures living this life, I am my own boss, I have almost anything I could want--if you think can do it, try it. The only thing between me and them is a blank computer screen [and the ones that do try, almost invariably fail because they are either not as talented as they think or are unwilling to put in the work necessary to succeed]."

Chuck Palahniuk
"All those people that give you shit and tease you about your book, or art, or music, or whatever... fuck them. Fuck. Them. They aren't trying to do what you're doing. They aren't doing anything creative, or innovative, or challenging. Fuck them and watch how they change when your art succeeds"

Roosevelt
"It is not the critic who counts: not the man who points out how the strong man stumbles or where the doer of deeds could have done better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred by dust and sweat and blood, who strives valiantly, who errs and comes up short again and again, because there is no effort without error or shortcoming, but who knows the great enthusiasms, the great devotions, who spends himself for a worthy cause; who, at the best, knows, in the end, the triumph of high achievement, and who, at the worst, if he fails, at least he fails while daring greatly, so that his place shall never be with those cold and timid souls who knew neither victory nor defeat."
MattiKolu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-23, 13:57 #155
clonixs avatar
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare
clonixs avatar

Jag är av åsikten att dagens ungdomar är bedövade och deras huvuden fylls med
i princip "tom information". (iofs. det gäller inte bara ungdomar men de är av majoritet)

De om några är verkligen fast i och bedövade av "informationssamhället".

Sitter man inte framför datorn så lyssnar man på sin mp3-spelare och gör man inte det så kollar man på TV när det blir tråkigt så sms:ar man lite med kompisar gör man inte det så spelar man tv-spel osv.

Det är inget fel med att göra något av delarna men för många är det likadant dag efter dag efter dag efter dag... och matas man inte av någon typ av "extern information"
ja då är allt så j-vla tråkigt och man får höra "jag vet inte vad jag ska göra osv...."

De förväntar underhållning från de att de öppnar ögonen på morgonen tills de somnar på kvällen. Med andra ord så är "bollen" hela tiden i rullning och de tar sig aldrig tid
att Verkligen stanna upp och fundera över sina beslut och val här i livet.
clonix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-23, 17:22 #156
Alphas avatar
Alpha Alpha är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2004
Alpha Alpha är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Alphas avatar

Reg.datum: Feb 2004
Det hon gör är lågt och oseriöst, förstör mer än att ge samhället något, väldigt illa ur min synvinkel.

"Allt för pengar".... Hmm, blev inte förvånad när jag såg hennes hårfärg. :P

Framtiden:
Förresten, jag rekommenderar alla att besöka nattklubben THERAPIST i skogen bakom pressbyrån på plattan. Det är skit snälla där Du får gratis ÖL osv, trust me. Aja nu ska jag gå och handla lite gucci-kläder för pengarna jag fick från THERA... oj menar pappa.

puss
Alpha är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-23, 17:22 #157
xarphs avatar
xarph xarph är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Feb 2007
Flitig postare
xarphs avatar

Hennes sida är nere, kanske utbytt mot Bellasuger.se?
xarph är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-24, 16:15 #158
xarphs avatar
Flitig postare

Flitig postare
xarphs avatar

Haha, är det expression här på forumet:

http://www.aktuellt.nu/2008/03/22/vi-pa-ak...t-lustigt-mail/
xarph är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-24, 17:29 #159
expression expression är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Sep 2004
expression expression är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Originally posted by xarph@Mar 24 2008, 16:15
Haha, är det expression här på forumet:
http://www.aktuellt.nu/2008/03/22/vi-pa-ak...t-lustigt-mail/
expression är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-03-24, 22:50 #160
teddyjohan teddyjohan är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
teddyjohan teddyjohan är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Jag ställer mig tveksam och fascinerad till fenomenet! På samma sätt som man kan skilja på "bred" TV från "bra" TV (mesta möjliga publiksiffror resp. kvalitet) tror jag nog att hennes absurda besökssiffror inte behöver betyda något. En ballong som man blåst upp tillräckligt flyger ju en bit av sig själv med vinden.

Fast om hon har ett AB som går med sån vinst som hon säger så lär ju någon, antagligen pappan men det kan ju lika väl vara hon själv, vara ganska smart. Men när man tar in det hon skriver så slås man inte direkt av att det är Mandela-nivå på dom. Faktum är att en objektiv analys ger vid handen att förutom ett snyggt foto i headern så finns inget i bloggen som är extraordinärt. Det är ingen vidare kvalitet på inläggen, mer arrogans än humor och inga särskilt bra bilder. Jag har svårt att se att folk surfar in för att hon är snygg också, men det är förstås en subjektiv åsikt. Kanske gör hennes ålder att den aspekten känns mindre relevant i sammanhanget.

Hur som helst tror jag det är svårt om inte omöjligt att hitta en enskild faktor utifrån ett objektivt synsätt som särskiljer hennes blogg, snarare är det i min mening en synergieffekt av flera mindre faktorer som gjort att bloggen hamnat på topp, och sedan har den helt enkelt legat kvar av nyhetens behag. Om inte för annat än hennes egna personliga utveckling hoppas jag att bubblan spricker omgående!
teddyjohan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017