FAQ |
Kalender |
![]() |
#141 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kan ju alltid hoppas :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hatsidor ger henne mer publictet därför visar hon den på förstasidan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Slutar aldrig förvånas över människan...
Skulle vara kul att veta hur personen bakom en "hatsida" tänker... vad som är drivkraften bakom och vad som triggat och frambringat beslutet att skapa en sådan sida =) Vad jag vill komma fram till är att alla har tilldelats en viss tid på denna planet. Möjligheterna är i princip oändliga men tiden är mycket kortare än vi nog vågar inse. I mina ögon är den här typen av sida mest trams och personen bakom kan inte ha mycket respekt för vare sig sin egen eller andras "tilldelade" tid. Sh!t.. nu blev det djupt.... men utan tvekan tänkvärt....Vad lägger du själv din tid på? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tror inte att personen bakom bloggen brinner speciellt mycket för innehållet, det är antagligen bara möjligheten att få en välbesökt sida som lockar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Får nog erkänna att bellasuger . se va lite små rolig ^^
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Allvarligt talat… Vi försöker absolut inte störta Blondinbella och hennes företag. Tvärt om, vi tycker väldigt gott om denna duktiga och framgångsrika kvinna och hoppas att det går bra för henne i fortsättningen. Vi önskar henne all lycka, inte minst för Bellasuger.ses framtid. Denna sida räddar liv anser vi, då ett gott skratt förlänger livet. Och det hoppas vi att både ni läsare, Blondinbella och hennes crew kan förstå. //Bellasuger.se Tror inte de har några onda avsikter mot Blondinbella.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det handlar inte om att man vill störta eller ha några onda avsikter.
Handlar snarare om vad man väljer att göra med den lilla tid man fått på denna planet. Sen det där med "tror inte de har några onda avsikter"....köper jag inte för 5 öre. Ser man "genom" det roliga så finns det faktiskt en del klockrena "påhopp" tex. bilderna på hennes "pappa". elitasson... humor eller inte skulle du uppskatta och se det "roliga" i det hela om jag "presenterade" någon av dina föräldrar med liknande bilder och mer eller mindre nedlåtande texter som faktiskt finns på sidan? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Men namnet bellasuger säger rätt mkt.... det kan bara betyda två saker.....
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|