FAQ |
Kalender |
![]() |
#151 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Prova och ring. Du kommer knappast till usel support. För det verkar som dem inte har nån.
![]() Antagligen får du prata med nån av säljarna som brukar duktiga på att ta tag i saker och ting. Iaf har det funkat för min del. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
|
||||
Administratör
|
Vi lossar den tråden nu då så fäster vi den igen om Double återkommer till WN.
![]() |
![]() |
#153 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Ring mig direkt så skall jag hjälpa dig Olof. PS: Notera att vi har en FAQ och svarar inte alltid på frågor som klart och tydligt finns med där. Det beror på att vi har cirka 9.500+ affiliatesajter och vi får en otrolig mängd frågor varje dag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dags för en liten känga till double...
Skulle vara kul att höra förklaringen till varför INTE Meddelandelåns annonser har fungerat på ÖVER en månad trots att mail har skickats BÅDE till annonsör och till double. Detta är inte första gången det händer att meddelandelån ligger nere flera veckor... Vad är förklaringen och varför har inte double jagat annonsören till världens ände med blåslampa för att få igång annonserna igen? Svar som "Vi har haft semester, underbemannade/sjukdom whatever" är inget jag är speciellt intresserad av att höra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej clonix,
Ren miss från vår sida. Ska genast försöka få tag i annonsören och hitta en snabb lösning. Ska även erbjuda att hosta deras annonser i fortsättningen så att det inte händer igen. Hälsningar, Dejan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||
|
||||
Medlem
|
Dagens ros!
Tack till Budson under Doubles fana som lät oss bomba dem med trafik, men stängde av samarbetet då det var utbetalningsdags. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Godkän pengar, be era annonsörer snabba !!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Double är de snabbaste på marknaden, ge de inte så mycket skit. Bra jobbat, skulle jag vilja säga!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||
|
||||
Medlem
|
Fick idag två mails från Bingosidan och Hasardspel om att de uppdaterat sina banners. Varför skickar de den infon till mig när de själva har avslutat samarbetet med mig efter ha tagit massa besökare från mig och därefter avslutat samarbetet (samt inte betalat något för den trafiken)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|