FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad är skillnaden att stå som affiliate för Maria bingo gentemot double istället för att direkt vara affiliate gentemot unibet (som äger Maria bingo)?
Kanske bör poängtera, med skillnad så menar jag monetär skillnad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
1 år och 10 dagar. Så länge sedan var det jag fick ett sale hos Betway som fortfarande inte betalats ut, trots att det legat som godkänt nästan lika länge.
Double.net - Ställ krav på era annonsörer. Har ni hört talats om inkasso innan? Det är en formell sak att det fan inte kan gå till så här. Jag är jävligt förbannad på att ni är handlingsförlamade och inte bryr er. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej heavenclouds,
Vi har idag gått ut med information till berörda affiliates om just detta ärende. Ärendet för den berörda fakturan har varit väldigt komplicerat och det har inte gått att lösa det genom inkasso. Vi gör definitivt allt som kan göras för att få en lösning på detta så snabbt som möjligt då det ligger i allas största intesse att detta blir löst. För att våra affiliates inte ska behöva vänta mer har Double.net tagit beslutet att ändå betala ut affiliates provsion på berörd faktura med egna medel plus +10% av provisionen som bonus/kompensation pga väntetiden. Ni kommer att se provisionen som tillgänglig på ert konto snart och att den har ökat med 10% i trafikrapporten. Vi ber än en gång om ursäkt för att det inte har gått att få en lösning på detta på något annat sätt än. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Stämmer det verkligen att era partner som Jobb.nu och carrerguiden bara ger mellan 10-20 öre per klick och utan möjlighet till leadersättning? Eller har jag av någon anledning dåliga villkor?
Varför accepterar ni isåfall partners som bara erbjuder 10 öre per klick (utan möjlighet till lead eller sale-ersättning) när klickersättningen på den termen via tex Adsense är åtminstone 2-3 kr per klick? Hur har man resonerat då? Driver man 1 000 besökare så får man 100 kr innan skatt? 50 kr efter skatt. Det är ju omöjligt att ha sådana partners, förstår inte tanken med dessa program. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det någon som fått någon som helst kontakt med Double på sistone? Jag har ägnat en dryg vecka åt att försöka komma i kontakt med dem som potentiell annonsör utan minsta respons. Känns inte så seriöst.
Och nej, jag har inte ringt. Jag har mailat och använt kontaktformuläret - för jag har varit upptagen under kontorstid.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|