FAQ |
Kalender |
![]() |
#171 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är på gång, vi gör hela tiden små förbättringar som inte alltid syns helt uppenbart men de hjälper våra affiliates att tjäna mer pengar och våra annonsörer att sälja bättre. Just nu arbetar vi med våra Pooler, för att förbättra och göra dem mer tillgängliga för er samt optimera användningen av dem så att ni kan tjäna mer på att använda rätt annonser.
Har ni spontana kommentarer på hur ni tycker de kan förbättras så passa på och säg det nu, maila mig på dejan (a/t) double. net så fort som möjligt. Kommer dessutom mycket mer än bara förbättringar av pooler etc inom kort! Mvh Dejan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag håller med tidigare personer som skriver om lång väntan på att godkänd provision ska bli tillgänglig. Jag har väntat sedan maj på att pengar ska bli tillgängliga.
Nä, det blir nog att lägga ner Double och inrikta sig på Adsense. Man ska ju också komma ihåg att nästan hälften av det tillgängliga beloppet som utbetalas av Double försvinner på skatt och arbetsgivaravgift. Jag har redan plockat ner alla Double-annonser från mina webbplatser och väntar bara på att tömma kontot. Om de nu någonsin gör mina pengar tillgängliga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |||
|
||||
|
Ja, alla vill ju få betalt så fort som möjligt, ingen vfinner på att vänta på sina pengar. Jag har märkt många ggr att bara en dag efter utbetalning eller samma dag t.o.m så flyttas en summa ner till tillgängligt, varför inte göra det i samma veva och skicka ut mer pengar till oss?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||
|
||||
|
Citat:
Alla kontouppgifter stämmer, har fått utbetalningar tidigare och inget är ändrat sen jag reggade mig första gången. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hejsan
Jag undrar hur långt tid det tar mellan att samma person kan klicka på samma länk, för att jag ska få pengar för klicket. Dvs. om Person 1 klickar på Textlänk 1 Måndag 09:00, när kan Person 1 sen klickar på Textlänk 1 igen, för att jag ska få pengar av det. Någon som vet? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tisdag 09:00...så tror jag det fungerar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skulle någon kunna bekräfta detta? Vill gärna ha det svart på vitt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick nu svar via Mail. Det är 14 dagar som gäller.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|