FAQ |
Kalender |
![]() |
#151 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill bara säga lite positivt om Binero:
Har / har testat flertalet webbhotell och Binero är verkligen i en klass för sig, supertrevlig support med snabba svar, visst kan det finnas störningar men VÄLDIGT SÄLLAN pågår dessa "flera timmar", kan vara någon temporär driftstörning under någon minut som max, och för att inte tala om det obegränsade antalet databaser man kan ha så gör det Binero till ett "nummer 1 val" enligt mig! När jag ändå pratar "så mycket gott" som ni säker anser, så är Loopia i samma klass enligt mig, men absolut bästa support i hela världen har ju Space2U (och nej, jag har inget konto hos dem men har haft en kund där). Kort och gott, Binero har fungerat bra för mig och sammanräknat så får man väldigt mycket för pengarna då man kan ha flera databaser per konto. Bra jobbat Binero! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
|||
Medlem
|
Fler än jag som har svårt att logga in i kontrollpanelen idag? Det är 2.0 jag testar på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
|||
Medlem
|
Då var det dags igen, flera av mina domännamn hos Binero är inte nåbara.
Planerat driftarbete 05-06 står det på deras sajt men det verkar dra ut på tiden... Edit Och min klocka är 07.28 och inte 05.22... :O Senast redigerad av Dood den 2011-07-21 klockan 07:24 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
|
||||
Nykomling
|
Suck... Man blir så trött. Kan dom inte fixa detta på nån söndag natt. Inte mitt i veckan. Det blir ju alltid strul när det ska fixas och donas..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
|||
Medlem
|
Har jätteproblem med mina sajter sedan 20.00 igår. Fattar inte vad dom har sånt problem med
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
http://www.binerodrift.se/?p=2061&m=201107 Uppenbarligen så har inte Binero full koll på sitt nya system än men det blir förhoppningsvis bättre allteftersom. Det är uppfriskande att de är så pass öppna med vad som felat till skillnad från många andra webbhotell.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-07-21 klockan 12:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
|
|||
Medlem
|
Det förklarar förstås en del. Men inte att det varit problem sen 20.00 igår och att det fortfarande inte är åtgärdat. Lite pinsamt för Binero eftersom dom har sajten som referens på deras förstasida.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|