FAQ |
Kalender |
![]() |
#141 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Måhända att det här är ett onödigt irriterat svar men det är ganska uppenbart vad du försöker att insinuera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Lite sorgligt att någon som jobbar på support vet bättre än kunden vilken kommunikationskanal som är "fullständigt överlägsen på alla plan" för varje kund och varje tillfälle. Det tyder ju på en väldigt bristande kundförståelse. Självklart får man som supportarbetare föredra en kanal men när man säger att en kanal alltid är bättre till en kund är man lite farligt ute.
Det kontaktsätt jag föredrar i de flesta fall är när man kan välja att bli uppringd så att man slipper sitta i telefonkö. Mer personligt, man får svar direkt när man frågar så att man slipper sitta och vänta, både på svar och i telefonkö. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#145 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Generellt tror jag att man säkert som anställd på support kan föredra email, men som ansvarig eller ägare av ett hosting företag så måste kunden naturligtvis sättas i centrum för det kommunikationssätt kunden väljer, men personligen när jag ger support föredrar jag telefon för det gör att man både lär känna kunden bättre och man kan ta tillfället i akt och se om kunden är nöjd och får den hjälp han förväntar sig, dvs, telefonsamtalet kan omfatta att gälla andra viktiga områden förutom det specifika problemet som supportärendet gäller, något som är svårt att klara med enbart en email/ticket/ -kontakt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||
|
||||
|
Jag tänkte starta en ny tråd, men hittade den här. Jag erkänner att jag inte orkar läsa igenom alla inlägg, men kapar tråden i alla fall.
Idag började alla mina domäner med DNS:er hos Beniro att strula. En e-butik har bland annat legat nere hela förmiddagen. Någon som vet något? Jag har mailat deras support, men WN brukar ju vara snabbare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
|
||||
|
Supporten svarade att de har haft en kort störning som påverkade CNAME pekare. "Kort" i det här fallet var mellan ca 09.00 och 14.00.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
|||
Medlem
|
De skryter om att ha Sveriges stabilaste dns-tjänst på din sida. Lite ironiskt då den under 2011 varit den instabilaste av de tjänster jag har.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|