FAQ |
Kalender |
![]() |
#131 | ||||
|
|||||
Flitig postare
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
|
||||
Supermoderator
|
*Bump*
Eftersom jag fick så mycket positiv feedback för mina "sladdgömmor" tidigare i tråden kom jag att tänka på hur ni har det med ormboet bakom tv/dvd-hyllan, har precis fått färdigt kabelkanalen från TV'n (lite stolt faktiskt ![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
/Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Bilden är tagen från sidan och självfallet är dom inte ivägen för bilden, är faktiskt nån decimeter space. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Mats: Ibland får man stå ut med lite snår för att få lugn å ro där hemma... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
|
||||
Administratör
|
Som ni såg på bilderna hemifrån mej så har man ju inte det senaste direkt! (Jag är ju den ende som har CTR eller vad det heter)
Men i veckan åkte alla datorgrejer i papperskorgen så nu skall det bli ordning och uppdatering av prylarna ... Det enda jag är orolig över att inte få ordning på är val av skrivbord och tillhörande kabeldragning-lösning. Min nuvarande skrivbordslösning är enligt den i första sidan på tråden och jag vill fortfarande på det sätt jag sitter nu. Nån som har några tips på skrivbord och tillhörande kabeldragning-lösning? Dator, skärmar, ljudsystem osv har jag redan fått tips om så det ligger på posten. Thomas
![]() |
![]() |
#138 | |||
|
||||
Administratör
|
Nu har jag fått mina nya grejer, och nej det är inte kablar som jag blurat
![]()
![]() |
![]() |
#139 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Får man inte med fina kabelhållare från Apple numera ? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Håller med Decibel, är det inte ett Äpple man ser under skärmarna?
Jag som hört mycket ont om Apple skärmarna till PC's ? Problem med att ställa in korrekt färgvärme. Men annars är dom snygga ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|