FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Jag blir iaf mycket effektivare om jag har ordning och reda. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fan så snyggt ni har det, mitt liknar väl mest Filip:s arbetsplats. Fast just nu är det lite värre faktiskt. I alla högar av lösa papper, anteckningar, postIt-lappar så finns mitt tangentord.....
Kul tråd faktiskt, få gå på visuella studiebesök hos andra. Ja ja, ska försöka fixa fram en bild inom kort. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag måste byta bransch tror jag
![]() Uppdaterar med en bild till... Kass mobilkamera från sovrummet, här står lite allt möjligt, branväggar, VPN, trådlösa WPA-nät och yada yada... Inte helt färsk bild dock. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Hejdlöst bra kvalitet. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Men har en dator i sorvrummet också ja ![]() Nu när man sett alla andras skrivbord måste jag ju fixa iordning nåt, detta går inte. Får bli ett besök till farsan imorrn och hämta lite virke och bygga hylla ovanför arbetsbordet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Kan starkt rekommendera deras fabriksförsäljning där du kan köpa kontorsmöbler med 40% rabatt. Bytte även ut till ett höj/sänkbart arbetsbord på lagret. Skall se om jag kan ragga tag på fakturorna och messa dig pris. (Dom ligger hos revisorn) Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas