FAQ |
Kalender |
![]() |
#111 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Passar på att visa hur det ser ut just nu hos mig även om det inte är så stor skillnad sen förra bilden. Rolig tråd detta, den förtjänar att hållas vid liv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja det är en fin tråd detta som vi ska ha liv i
![]() Jag kommer snart med bilder för jag kommer i halva september flytta in i en ny lokal så då måste man ju visa hur man har det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Blev lite sugen på att städa upp på skrivbordet efter den senaste bilden...
Såhär såg det ut innan hos mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Och efter...
Måste fixa nån hylla på väggen bakom skrivbordet att lägga sladdarna på ser jag nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Fast jag undrar om du kör trådlöst till skrivaren? Eller har du dragit sladdarna inne i väggen? ![]() Visst är det skönt med trackball? Tycker det är perfekt att kunna sitta tillbakalutad och surfa, t.ex. när man läser wn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jadu skulle kunnat köra innan och efter men är för stökigt för att jag ska våga mig på det
![]() Skönt med en tråd som inspirerar en till att städa iaf.. behövs. Kommer en bild sen när jag städat klart..inatt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
jaja, det får bli snabbsvar med ledord istället. skrivare ej trådlös, slut bläck, stå tills vidare. trackball jättebra, bästa inköp, tid att vänja sig... Hoppas nån fattar nånting ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hehe, har ni inget jobb att sköta istf att städa skrivbordet? :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Gillar ni mitt arrbete på mitt eget skrivbord kan ni ju höra av er! Har ju absolut ingenting att göra på dagarna just nu.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|