FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Lagom är bäst. 15-20 min innan är på tok för tidigt. Det irriterar förmodligen arbetsgivaren. Var i närheten 30 minuter innan och dubbelkolla att du hittat adressen - men dyk inte upp förrän 5 - max 10 minuter innan utsatt tid.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag håller med Jonny! Helt okej att vara i närheten, men ta hellre en kopp kaffe på caféet på andra sidan vägen än att dyka upp 20 min före utsatt tid hos arbetsgivaren.
Du får tänka på att arbetsgivaren har viktiga saker för sig, och kanske blir jättestressad av att du dyker upp så tidigt. Fem min före låter lagom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Har fortfarande inte fått svar för er som är intresserade utav det så jag skall söka fler jobb nu! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ska du sälja produkter och tjäna provision så tycker jag du bör göra det på internet istället. Du vet, som en affiliate.
Jag har lyckats jättebra, och jag är inte mycket äldre än dig. Är 17 år gammal. Tjänar faktiskt lika mycket pengar som mina vänner gör (har vänner som sliter på MC Donald's flera timmar om dagen) genom att bara ta det lugnt hemma. Pröva på affiliatemarknadsföring ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Anledningen till jag sökte jobb var ju bl.a att träffa folk och komma ut och lära sig nya ställen osv. Men om du har tips på lite affiliate grejer så kan du pm:a ? Skulle varit snällt om du kunde dela med dig lite av dina tips o trix =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-05-13 klockan 18:16 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hehe, tänkte bara flika in lite kontrast då jag gjort tvärt mot det mesta som står i denna tråd.
Till att börja med kom jag 20min före utsatt tid på min intervju, 07.40 istället för 08.00. Gjorde tydligen ett bra intryck och fick jobbet direkt. Hade trasiga jeans och gamla skate-skor på mig (som jag nämnde i tidigare post). I början (det första halvåret) kom jag alltid i tid till jobbet. Efter denna tid blev det en del förseningar. Just nu har det spårat ut helt och jag kommer till jobbet när jag orkar dra mig ur sängen på morgonen. Lyckligtvis jobbar jag som webbutvecklare och får jobba lite när jag känner för det så länge jag gör heltid ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Men Webbutvecklare är la lite fritt, t.ex koda projekt när det behövs osv, även om man har heltids anställning?
Tror inte jag kommer få jobbet haha xD |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag blev anställd och har senare hållt i anställningsintervjuer för det företaget, att någon varit försenad till intervjun (det hände) var ingenting som påverkade någonting - sålänge det inte var avsiktligt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|