FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Edit: Goose läs gärna hela bloggen från starten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
||||
Flitig postare
|
hehe ok, nej jag har inte tid. skummade första sidan och konstaterade att det där är inte min grej
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
Medlem
|
Ju enklare man får pengar ju roligare är det. dock så kommer hon nog att ha ett annat jobb i framtiden, kanske så kommer hon få ett jobb i aftonbladet eller liknande.. Endast pga att hon snackar om "nada" *tummen upp för personer som läser sådana bloggs.. not*
bra jobbat ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
Medlem
|
hmm min sites länk kom med på hennes kommentarlista
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Kan man verkligen HATA någon för en blogg på nätet, utan att dessutom träffat personen ifråga? Patetiskt. Har världen sjunkit så lågt? OT Regler för webmasternetwork.se §4 Profiler, signaturer och avatarer - Profilen skall innehålla minst en (1) kommersiell hemsida. Det är av allmänt intresse på WN att veta vem man diskuterar med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||
|
|||||
|
Citat:
Genom allt hat växer uppmärksamheten för hennes blogg vilket är det hon vill. Okej herr "ordningsvakt" har lagt till en sida igen. Du försvarar henne så du verkar ju gilla henne ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag gillar Blondinbella. Ung, smart framgångsrik och driven tjej.
Det bästa är att folk inte fattar att hon tänjer på sina åsikter för locka till sig "haters" som står för 80% av hennes trafik och således 80% av hennes intäkter också utslaget per besökare. Dessutom är hennes blogg lättsmält underhållning i stil med Bigbrother. Kul och underhållande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Avundsjukan frodas i denna tråd. Tjejen vet hon vad som fungerar och kapitaliserar på det. Hon säljer ju knappast ut sig själv, hon bygger ett eget varumärke vilket i slutändan antagligen kommer att kunna ge henne x antal välbetalade jobberbjudande. Prat om att hon säljer sig själv är bara metoder för att trycka ner och förringa. För alla er som ogillar henne går det utmärkt att välja bort hennes blogg, precis som ni inte behöver titta på Big Brother. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker det är mycket som är lite typsikt WN-attityden i den här tråden.
Det är viktigare att koden validera och att designen följer senaste trenden och att man kan vara stolt för sitt arbete än att man tjänar pengar på det. Det är bara kul att hon lyckats. Hon fyller uppenbarligen ett behov. Jag hade inte stått ut med att blogga om nagellack även om jag tjänat 100 000 kr/mån på det.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|