FAQ |
Kalender |
![]() |
#191 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Här förstår jag faktiskt inte din inställning, ett äckel mejlar skit till henne. Enda rätta är ju att lägga upp det, jag tycker inte att det är fel. Som har diskuterats tidigare så tycker säkerligen majoriteten av svenska folket att det är helt rätt att publicera äcklets brev. 2 Marknadsföringslagen Här får hon ju stå som exempel på något som hela bloggvärlden använder sig av, köpta inlägg. Det är ju knappast bara Blondinbella som säljer den tjänsten men hon får skiten eftersom hon är störst. Här krävs det ju en tydligare lag och direktiv från Konsumentverket. Avundsjukan lyser igenom. Försök lyckas själv istället! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Var inne på hennes blogg och tittade runt på den för första gången och noterade att hon ser alldeles sned ut i kroppen på alla bilder. Skada på ryggraden?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tack, då kan jag sova gott i natt. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
om folk inte kan göra mer intressantare sidor än henne så får jag ju helt enkelt gratulera
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstår allvarligt talat inte hur fan detta kunde ske - jag menar, har vi svenskar inget bättre att göra?
själv har jag aldrig läst bloggen och kommer aldirg att göra - skriver utefter det jag hört. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"Copyright 2008 Blondinbella AB" haha fyfan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Men vi är sorgligt nog förmodligen på väg åt samma håll som dem, länk. (klockrent Dan!) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|